چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تیپ عجیب نیمار برزیلی در تعطیلات تابستانی در کنار نامزد و دوستانش

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 30 ژوئن 2022 اشتراک:
تیپ عجیب نیمار تازه ترین ها از دنیای ورزش
نیمار برزیلی در کنار نامزد و دوستانش در یک مهمانی از تیپ کابویی جدید خود رونمایی کرده است او در تعطیلات به سر می برد و در برزیل حضور دارد.

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بی نهایت خوش گذران است و از تعطیلات خود در کنار نامزد مدل و دوستانش لذت می برد. در ادامه تصاویری از تیپ عجیب نیمار برزیلی را در پرشین وی مشاهده کنید.

تیپ عجیب نیمار برزیلی

در این روزها که در تعطیلات تابستانی هستیم، بازیکنان مختلف سعی می‌کنند که از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرند و از این روزها لذت ببرند چرا که به زودی اردوهای پیش فصل و سپس فصل جدید شروع می‌شود، فصلی که جام‌جهانی در میانه آن قرار است برگزار شود.

در برزیل، نیمار جونیور تعطیلات خود را به شکلی ویژه برگزار می کند. این بازیکن که همواره به تفریح های خاص خود و مهمانی رفتن هایش مشهور بوده است، این بار در کنار وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئیس، دو وینگر برزیلی رئال مادرید دیده شده است و تیپی خاص و کابویی در این تصویر دارد و به نظر می رسد که این تیپ ویژه نیمار برای این تعطیلات است.

البته در این عکس بازیکنان دیگری از برزیل را هم می بینیم اما حضور وینی جونیور و رودریگو که دو وینگر رئال مادرید هستند، توجه ها را به طور ویژه ای جلب می کند.

تیپ عجیب نیمارستاره برزیلی و دوستانش

تیپ عجیب نیمار برزیلی در تعطیلات

وینی جونیور پس از به اتمام رساندن تعطیلاتش در برزیل، راهی اسپانیا شده است تا ادامه تعطیلات خود را در ایبیزا سپری کند و سپس به اردوی پیش فصل رئال مادرید ملحق شود. وینیسیوس زننده تک گل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان بود و تبدیل به یک چهره ویژه میان هواداران رئال مادرید شده است.

یکی از بزرگترین اشتباهات نیمار این بود که متوجه بزرگی و عظمت بارسا نشد. او سپس نقش خودش را هم در این تیم دست‌کم گرفت.
او عجله زیادی هم برای پیشرفت داشت.

هرچند باید گفت که او برند بسیار خوب و قدرتمندی شد و پی اس جی توانست به خوبی از این جنبه مالی و تبلیغاتی از او استفاده کند اما در نهایت این کمکی به فتح لیگ قهرمانان، رویای دیرینه مدیران قطری، نکرد.

تیپ عجیب نیمارتیپ عجیب نیمار در کنار دوستش

صحبت های پدر ستار برزیلی

شایعات روزهای اخیر مبنی بر سردی در رابطه پاری سن ژرمن و نیمار و ناراحتی ستاره برزیلی از مدیریت باشگاه فرانسوی باعث شده باشگاه سانتوس برزیل در تماس با پدر نیمار از او درباره احتمال جدایی پسرش از PSG سوال کند. اما بر اساس گزارشها در برزیل، پدر نیمار این شایعات را اساسا تکذیب کرده و به سانتوس گفته پسرش در پاریس خواهد ماند.

نیمار یک سال پیش قراردادش با PSG را به مدت ۵ فصل تمدید کرد. قرارداد قبلی او امسال تابستان به پایان می‌رسد و در نتیجه نیمار در شرایط عادی، تا سال ۲۰۲۷ با PSG قرارداد دارد. اما در یک سال گذشته اتفاقات زیادی در پاری سن ژرمن افتاده. در هفته‌های اخیر، شایعات درباره سرد شدن رابطه نیمار و PSG به اوج رسیده.

فوتبالی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس