پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

همه چیز درباره آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی که در ۵ سالگی دل او را برد

تاریخ نشر :یکشنبه 18 دسامبر 2022 اشتراک:
آنتونلا روکوزو تازه ترین ها از دنیای ورزش
آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی از کودکی عاشقانه این ستاره فوتبال را دوست داشته و اکنون که مادر سه فرزند او می باشد حمایت هایش از وی را ادامه داده و به قطر سفر کرده و به همراه پسرانش او را مورد تشویق قرار داده است.

فوق ستاره آرژانتینی خانواده اش در طول بازی های جام جهانی او را همراهی کرده و انرژی زیادی به وی داده اند. در ادامه همه چیز درباره زندگی آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی را در پرشین وی مشاهده کنید.

آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی

آنتونلا روکوزو (Antonela Roccuzzo) همسر زیبا و جذاب لیونل مسی پس از شکست ۳-۰ کرواسی توسط آرژانتین و صعو تیم ملی فوتبال کشورش به فینال جام جهانی قطر، در حال جشن گرفتن از سکوها دیده شد.

این زن ۳۴ ساله آرژانتینی، که بیش از ۲۳ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، ماه گذشته و با شروع جام جهانی، برای حمایت از معشوق دوران کودکی خود به قطر رفت.

اگرچه مسی در دوحه شروع خوبی نداشت، اما این فوق ستاره بین‌المللی در طول تورنمنت خوش درخشیده و با زدن پنج گل مشترکا بهترین گلزن این دوره از جام جهانی تا به اینجاست.

آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسیهمسر و فرزندان مسی در قطر

این زن جذاب، مادر سه پسر به نام‌های تیاگو ۹ ساله، متئو شش ساله و چیرو چهار ساله است که پس از امضای قرارداد دو ساله مسی در سال ۲۰۲۱ با پاری سن ژرمن، در حال لذت بردن از زندگی لوکس خود در پایتخت فرانسه است.

زندگی لاکچری فعلی آنتونلا با مجموعه طراحان مد خاص خودش و دوستان صمیمی‌اش که حالا عمدتا همسران فوتبالیست های مشهور دنیا هستند، با دوران کودکی او در شهر روزاریو، در استان مرکزی آرژانتین یعنی سانتا فه فاصله زیادی دارد.

آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسیآنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی

زندگی فوق ستاره فوتبال جهان

 

به نظر می‌رسد که او این مدت بدون سه پسرش که در یک مدرسه بین المللی خصوصی در پایتخت فرانسه تحصیل می‌کنند، از سپری کردن اوقات خود در دوحه لذت برده است و شبی هم با سوفی بالبی، همسر دیگر ستاره آرژانتینی، لوئیس سوارز، وقت‌گذرانی کرده است.

مشخص بود که این دوستان صمیمی از شب خود در این شهر خاورمیانه‌ای لذت می‌بردند. جزیره ایبیزا در اسپانیا مقصد همیشگی سپری کردن تعطیلات برای این دو زن است که از سواری در قایق‌های بادبانی و استراحت در هتل های مجلل با همسران خود، که در بارسلونا هم‌بازی بودند، لذت می‌برند.

آنتونلا در صفحه اینستاگرام خود، عکس‌هایی از سفرهای پر زرق و برق اروپایی، ژست گرفتن در کنار ساحل به همراه همسر و سه فرزندشان به اشتراک می‌گذارد.

مسی که بسیاری او را بهترین بازیکن تمام ادوار می‌دانند، در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ در یک عروسی پر زرق و برق در شهر خود در روزاریو با آنتونلا ازدواج کرد.

آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسیپسران لیونل مسی

مهمانان مراسم عروسی آنها در هتل پنج ستاره و ۱۸۸ اتاقه پولمن در این شهر اقامت داشتند؛ جرارد پیکه به همراه همسر سابق خود، شکیرا، لوئیس سوارز و نیمار ازجمله شخصیت‌های معروفی بودند که در این جشن حضور داشتند.

آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی و فرزندانش

آنتونلا یک لباس مجلل از طراح اسپانیایی روزا کلارا، که به خاطر لباس‌های عروس خود در لیست A مشهور است، به تن داشت.

در سال ۲۰۱۹، یک روزنامه آرژانتینی تصویری جالب را فاش کرد که این زوج را در کودکی، نزدیک به دو دهه قبل از اینکه زن و شوهر شوند، در تفرجگاه تعطیلات آتلانتیک Punta Mogotes در حال لذت بردن از تعطیلات نشان می‌داد.

در آن زمان مسی در یک تورنمنت فوتبال جوانان در شهر مجاور بالکارس بازی می‌کرد.‌ آنتونلا که در آستانه ۱۰ سالگی بود و از قبل دوست صمیمی این فوتبالیست بود، به همراه پدر و مادرش برای دیدن پسر عمویش لوکاس اسکالیا که یکی از هم تیمی های مسی بود به منطقه سفر کرده بود.

ستاره فوتباللیونل مسی و همسرش

این عکس که این زوج را با بچه های دیگر از جمله لوکاس و هم تیمی دیگری به نام ماتیاس پچه نشان می‌دهد، در ژانویه ۱۹۹۸ گرفته شده است.

خانم مسی برای تمام پیروزی‌های بزرگ در کنار همسرش بوده است؛ از جمله کسب هفت بار توپ طلا در سال های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۲۱. و امیدوار است که بالا بردن جام جهانی، افتخار بزرگی که تا کنون از دستان این فوتبالیست مشهور گریخته، به پیروزی های او اضافه شود.

روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس