جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ماجرای دسر شگفت انگیز توپ طلا در رستوران لیونل مسی

تاریخ نشر :سه‌شنبه 23 مه 2023 اشتراک:
لیونل مسی تازه ترین ها از دنیای ورزش
یک آشپز مشهور اسپانیایی یک دسر فوق العاده در یکی راز هتل های فوق ستاره فوتبال جهان درست کرده که به دسر توپ طلا مشهور می باشد. در ادامه جزئیات دسر رستوران لیونل مسی را در پرشین وی مشاهده کنید. رستوران لیونل مسی لیونل مسی در همکاری با “ناندو جوبانی” آشپز اسپانیایی توانسته در رستوران […]

یک آشپز مشهور اسپانیایی یک دسر فوق العاده در یکی راز هتل های فوق ستاره فوتبال جهان درست کرده که به دسر توپ طلا مشهور می باشد. در ادامه جزئیات دسر رستوران لیونل مسی را در پرشین وی مشاهده کنید.

رستوران لیونل مسی

لیونل مسی در همکاری با “ناندو جوبانی” آشپز اسپانیایی توانسته در رستوران زیر نظر خود به نام “هینچا” دسر توپ طلا را به مشتریان بفروشد.

مسی به تازگی رستوران “هینچا” (به معنی هوادار) را افتتاح کرده است. این رستوران در هتل مسی در آندورا به نام MiM Andorra افتتاح شده است. قیمت پیتزاهای این رستوران بین ۱۵ تا ۲۹ یورو است و قیمت صدف ها از شش یورو آغاز می شود. گوشت واگو ژاپنی کیلویی ۳۹۰ یورو قیمت دارد و ماهی، پاستا و سایر غذاها در این رستوران فروخته می شوند.

یکی از جذاب ترین محصولات این رستوران البته دسر توپ طلا است که به احترام هفت توپ طلای مسی با قیمت ۲۴ یورو فروخته می شود و یکی از جذاب ترین بخش های منوی این رستوران است.

رستوران لیونل مسیدسر توپ طلا رستوران لیونل مسی

بهترین فوتبالیست تاریخ

ربات مکالمه «بارد» که توسط شرکت گوگل توسعه یافته است، فهرست ۱۰ بازیکن برتر تاریخ دنیای فوتبال را مشخص کرد.

«پله» اسطوره فقید فوتبال برزیل که سه بار قهرمان جام جهانی شده و از پنج ستاره روی پیراهن تیم طلایی‌پوش، سه ستاره متعلق به دوران حضور او بوده، در صدر این فهرست قرار گرفته است.

«دیگو مارادونا» آرژانتینی در رده دوم این فهرست و بالاتر از ۲ فوق ستاره عصر جدید یعنی «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو» قار گرفته است.

«یوهان کرایف» هلندی و «زین الدین زیدان» فرانسوی در رتبه‌های پنجم و ششم و «فرانتس بکن‌بائر» آلمانی و «آلفردو دی‌ استفانو» آرژانتینی هم هفتم و هشتم هستند.

«میشل پلاتینی» فرانسوی و «رونالدینو» برزیلی هم در رتبه‌ های نهم و دهم قرار گرفته‌اند.

دسر توپ طلا در رستوران لیونل مسی

مسی در همکاری با “ناندو جوبانی” آشپز اسپانیایی توانسته در رستوران زیر نظر خود به نام “هینچا” دسر توپ طلا را به مشتریان بفروشد.  ستاره پی اس جی یکی از فوتبالیست هایی است که تملک رستوران های مختلف را به عهده دارد. پیش از این کریستیانو رونالدو، رافا نادال، پائو گسول، مارکوس یورنته، مارکوس آلونسو و …

ماجرای دسر شگفت انگیز توپ طلا در رستوران لیونل مسیلیونل مسی

برخی از ورزشکاران سرشناسی بودند که به سراغ رستوران داری رفته بودند و مسی نیز رستوران “هینچا” (به معنی هوادار) را افتتاح کرده است. این رستوران در هتل مسی در آندورا به نام MiM Andorra افتتاح شده است.

این رستوران در طبقه اول هتل قرار گرفته است و برخی از غذاهای محبوب مسی و مردم آرژانتین در آن فروخته می شود و به گفته خودشان محصولات باکیفیتی برای پخت و پز در آن مورد استفاده قرار می گیرد.

خبرانلاین , فوتبالی , همشهری آنلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس