جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ماجرای دستگیری برادر پل پوگبا ستاره تیم فوتبال یوونتوس

تاریخ نشر :یکشنبه 18 سپتامبر 2022 اشتراک:
پل پوگبا تازه ترین ها از دنیای ورزش
پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس سرانجام برادرش را به جرم اخاذی به زندان انداخته است و ظاهرا این موضوع ثابت شده است.

هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس که مدتی است ماجرای اخاذی برادرش او را تحت فشار قرار داده از ماتیاس و دوستانش به جرم اخاذی شکایت کرده و ان ها را روانه زندان کرده است. در ادامه ماجرای دستگیری برادر پل پوگبا را در پرشین وی مشاهده کنید.

برادر پل پوگبا

پل پوگبا هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس برادرش به جرم اخاذی پشت میله‌ های زندان افتاد. پوگبا که در این تابستان به حضور ۶ ساله‌اش در منچستریونایتد پایان داد و به یوونتوس پیوست، اخیراً از برادرش ماتیاس شکایت کرد و مدعی شد که برادرش و تعدادی از دوستان قدیمی مشترک‌ شان، او را در سفری که چند وقت پیش به فرانسه داشته، به زور سلاح گرم تهدید و از او نزدیک به ۱۱ میلیون یورو پول طلب کرده‌ اند.

«رادیو مونت‌کارلو» حالا گزارش می‌ دهد که ماتیاس پوگبا پس از حضور در جلسه علنی دادگاه مقابل قاضی بازپرس، روانه زندان شده و تحت بازجویی قرار گرفته است. او از روز جمعه در بازداشت به سر می‌ برد.

چهار مظنون دیگر این پرونده هم که افرادی بین ۲۷ تا ۳۶ ساله هستند نیز در چارچوب این پرونده زندانی و تحت تحقیقات قرار گرفته‌ اند. برخلاف ماتیاس پوگبا، آنها هم چنین به اتهام حبس یا بازداشت خودسرانه تحت بازجویی هستند.

برادر پل پوگباپل پوگبا و برادرش

گفته می‌ شود هافبک یوونتوس توسط افراد مظنون به شرکت در این اخاذی، در آپارتمانی در پاریس حبس شده بود. بر اساس گزارش‌ ها؛ ماتیاس به هنگام حبس پل در آپارتمان در جایی دیگر بوده است. یاسین بوزرو وکیل ماتیاس پوگبا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «BFMTV» گفته است موکلش هیچ تخلف جنایی مرتکب نشده است.

دستگیری برادر پل پوگبا

منابع قضایی در فرانسه روز چهارشنبه گزارش دادند که ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، بازیکن فوتبال و سه نفر دیگر در نتیجه تحقیقات درباره اتهامات اخاذی از ستاره یوونتوس دستگیر شدند.

یک منبع آگاه در این زمینه گفت: «این مرد ۳۲ ساله اوایل بعدازظهر (چهارشنبه) خود را به اداره بازپرسی معرفی کرد و بازداشت شد و از چهار نفر دستگیر شده، یک نفر در روز سه شنبه و بقیه امروز چهارشنبه دستگیر شدند.» این اطلاعاتی است که روزنامه فرانسوی لوموند منتشر کرد.

تحقیقات مقدماتی در اوایل آگوست و پس از شکایت بازیکن سابق منچستریونایتد آغاز شد، اما دادستانی تنها در ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) پرونده را به عنوان بخشی از «تحقیقات قضایی به اتهام اخاذی با سلاح در یک باند سازمان یافته آدم ربایی» باز کرد. با این سه دستگیری، اولین پیشرفت بزرگ در این روند انجام شد.

برادر پل پوگباماتیاس برادر پل پوگبا

اخاذی از ستاره تیم ملی فرانسه

روزنامه فرانسوی لوموند می‌گویند پلیس فرانسه به دستور دادستانی این کشور ماتیاس پوگبا، را به اتهام تلاش برای اخاذی از این فوتبالیست ملی‌پوش فرانسوی بازداشت کرده است.

پل پوگبا بعد از تهدید شدن توسط برادرش به افشای اطلاعاتی درباره زندگی شخصی او هم در فرانسه و هم در ایتالیا شکایتی علیه ماتیاس به دادگاه ارائه داد.

روزنامه لوموند نوشته این احتمال وجود دارد که ماتیاس پوگبا هم قربانی یک باند خلافکار باشد که پل پوگبا گفته بود مدتی است او را به قصد اخاذی تحت فشار گذاشته است.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس