جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

آشنایی جالب دیوید تیلور و همسرش کندرا روی تشک کشتی

تاریخ نشر :سه‌شنبه 20 سپتامبر 2022 اشتراک:
دیوید تیلور تازه ترین ها از دنیای ورزش
دیوید تیلور کشتی‌ گیر مطرح آمریکایی که لقب مرد جادویی به وی داده اند سال ها قبل ازدواج کرده و عشق زندگی اش را روی تشک کشتی پیدا کرده است.

کشتی گیر مشهور آمریکایی زندگی عاشقانه ای دارد و آشنایی او با کندرا روی تشک کشتی روی داده و این زوج یک فرزند دختر دارند. در ادامه عکس های از دیوید تیلور و همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

دیوید تیلور و همسرش

یکی از هیجان‌انگیزترین نام‌ها در کشتی آزاد است. تیلور که در سال ۲۰۱۸ در وزن ۸۶ کیلوگرم قهرمان جهان شده بود در سال ۲۰۱۹ مجبور شد به دلیل آسیب دیدگی در زانویش به مدت یک سال از میادین دور باشد اما بعد از بهبودی به روزهای اوجش برگشت.

تیلور بعد از اینکه در دور مقدماتی المپیک پان‌آمریکا در کانادا به مدال طلا دست پیدا کرد، موفق شد در المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم با شکست حسن یزدانی به مدال طلا دست پیدا کند.

دیوید تیلور، همسرش کندرا را در محیطی کاملاً منحصر به فرد ملاقات کرد؛ بر روی تشک کشتی. این زوج که آن زمان ۱۰ ساله بودند در مسابقات ملی در رنو نوادا به مصاف هم رفتند.

تیلور برنده شد و آن‌ها بعد از گذشت ۲۰ سال هنوز با یکدیگر هستند. تیلور موفقیت‌هایش را مدیون همسرش می‌داند. در مورد همسرش کندرا می‌گوید: «او دائماً سعی می‌کند به من کمک کند، راهنمایی‌ام می‌کند، و هر موقع تمرکزم را از دست می‌دهم کمکم می‌کند تا دوباره متمرکز شوم.

دیوید تیلور و همسرشدیوید تیلور و همسرش کندرا

بدون همسرم هیچ کاری نمی‌توانستم انجام بدهم. همیشه من را در اولویت قرار می‌دهد و من واقعاً نمی‌توانم آنطور که باید از او تشکر کنم جز اینکه هر روز او را در آغوش بگیرم و از ته قلبم بگویم دوستت دارم.»

احتمالاً عشق دیوید و کندرا از نوع عشق در نگاه اول بوده چون دیوید هنوز هم برگه پیروزی آن زمانش را نگه داشته است.

مرد جادویی نام مستعار کشتی گیر آمریکایی

جامعه کشتی آزاد دوست دارد به ستاره‌های برترش نام‌های مستعار مناسب بدهد. عبدالرشید سعدالله‌اف ملقب به «تانک روسی» است و حس یزدانی «بی‌باک» یا «پلنگ». نام مستعار تیلور هم «مرد جادویی» است که از شخصیت یک راننده در فیلمی کمدی به نام «شب‌های تالادگا: تصنیف ریکی رابی» برگرفته شده است.

تیلور سال‌هاست که این لقب را دارد، در ابتدا در دانشگاه پن‌استیت و بعد هم وقتی کشتی‌گیر حرفه‌ای شد و پیروزی‌های شگفت‌انگیزی به‌دست آورد. توانایی بسیار زیادش در مبارزات و یا به عبارتی جادو کردنش در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۸ بیشتر از هر زمان دیگری بر همه ثابت شد، او که خیلی زود تسلیم یزدانی شده بود به بازی برگشت و پیروزی را به‌دست آورد.

تجارت دیوید تیلور و همسرش

ممکن است که تیلور یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های کشتی در جهان باشد اما زندگی‌ اش محدود به کشتی نیست. او در کنار تمرین برای به‌دست آوردن مقام‌های متعدد، به نسل بعدی کشتی‌ گیران آموزش می‌دهد، کمپانی تولید لباس کشتی دارد و به همسرش در اداره فروشگاه آبمیوه فروشی کمک می‌ کند.

دیوید تیلور و همسرشخانواده دیوید تیلور

در مورد کارهایش می‌گوید: «من کارهای زیادی غیر از کشتی انجام می‌دهم. خیلی از آدم‌ها دوست دارند هرروز از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر به صورت روتین کار کنند اما من اینگونه نیستم.

مدلم در کشتی گرفتن همان مدلی است که دلم می‌خواهد زندگی‌ام را به پیش ببرم؛ تهاجمی. وقتی روی تشک هستم از هر موقعیتی برای کسب امتیاز بهره می‌برم و اصلاً محافظه‌کار نیستم.

من فوق‌العاده منظم هستم. همچنین این توانایی را دارم که حریف را در موقعیت‌هایی قرار بدهم که آمادگی‌اش را ندارد. در زمینه کاری هم دقیقاً همین سبک را در پیش گرفته‌ام.»

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس