شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اخلاق های خوبی که بروکلین فرزند دیوید بکام از او یاد گرفت

تاریخ نشر :سه‌شنبه 08 نوامبر 2022 اشتراک:
دیوید بکام و پسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
بروکلین پسر بزرگ دیوید بکام به همراه همسرش نیکولا پلتز در لس‌ آنجلس زندگی می کند و در مصاحبه ای گفته که عاشق زندگی کردن است و دوست دارد مانند پدرش باشد.

پسر ارشد اسطوره فوتبال انگلیس دوست دارد مانند پدرش یک مرد زندگی باشد و درباره زندگی مشترکش با بازیگر آمریکایی صحبت کرده است. در ادامه عکس های از بروکلین فرزند دیوید بکام را در پرشین وی مشاهده کنید.

بروکلین فرزند دیوید بکام

بروکلین بکام عاشق زندگی با همسرش است. این سرآشپز نوظهور در مورد زندگی تازه‌اش با دختری که در ماه آوریل با او ازدواج کرد، «نیکولا پلتز بکام»، صحبت می‌کند.

پدرش ستاره سابق فوتبال «دیوید بکام»، و مادرش «ویکتوریا بکام» مشهور که در حال حاضر طراح لباس است و در گذشته خواننده گروه اسپایس گرلز بوده است.

او می‌ گوید: «خانواده نیکولا در فلوریدا زندگی می‌ کنند و خانواده من در انگلستان. ما هم در لس‌ آنجلس زندگی خودمان را داریم، و واقعاً زندگی خیلی خیلی دوست‌ داشتنی و زیبایی داریم. فقط خودمان را داریم و این بهترین چیز است.»

بروکلین فرزند دیوید بکامخانواده دیوید بکهام

بعضی شبها به رستوران می‌روند و سوشی که غذای مورد علاقه هردونفرشان است را می‌خورند، و شبهایی را هم در گوشه دنج خانه در کنار سگ‌هایشان سپری می‌کنند.

«من عاشق درست کردن پاستای خانگی تازه هستم. برای نیکولا آشپزی می‌کنم. چیزی که بیشتر از هرچیزی دوست داریم این است که بنشینیم و سریال «جزیره عشق» را ببینیم.»

زندگی بروکلین فرزند دیوید بکام

و وقتی نوبت به برنامه‌های آینده برای گسترش خانواده می‌رسد، بکام آمادگی خودش را ابراز می‌کند. «اگر فقط خودم تصمیم‌گیرنده بودم که دلم می‌خواست همین حالا بچه‌دار شوم. ولی تصمیم دوطرفه است.

همیشه دوست داشتم بچه‌های زیادی داشته باشم. پدرم خیلی جوان بود که من به دنیا آمدم، ۲۳ ساله بود و صاحب فرزند شد. من هم همیشه دلم می‌خواست پدر جوانی باشم.»

بروکلین همچنین می‌گوید که در طول تمام این سالها خیلی چیزها از پدرش یاد گرفته است: «او بسیار سخت‌کوش است و به من یاد داد سخت کار کنم و با همه خوب رفتار کنم.»

صحبت از مد و فشن می‌شود. «من عاشق سبک پدرم هستم. خیلی شیک است. همیشه لباسهایش را می‌دزدیدم. اما در عین حال دوست داشتم سبک مخصوص به خودم را هم داشته باشم. شلوار جین بگی، تی‌شرت. اوایل ۲۰۰۰ سبک اسکیت‌بازها را داشتم.»

بروکلین فرزند دیوید بکامبروکلین فرزند دیوید بکام و همسرش

فرزندان اسطوره فوتبال انگلیس

رومئو بکام ۱۹ ساله نشان داد که پسر دیوید بکام افسانه‌ای است و یک ضربه ایستگاهی درخشان را برای ذخیره‌های اینتر میامی به گل تبدیل کرد.

در حالی که بروکلین بکام ۲۳ ساله، در تلاش است تا تبدیل به یک سرآشپز حرفه‌ای شود و در این راه از راهنمایی‌های دوست پدرش «گوردون رمزی» بهره می‌برد.

کروز بکام ۱۷ ساله به نظر می‌رسد که بین خواهر و برادرانش جذاب‌ترین باشد و هدفش این است که مانند مادرش ستاره دنیای پاپ شود. و هارپر بکام که اکنون ۱۱ ساله است، به نظر می‌رسد که قرار است تا راه ویکتوریا را به عنوان ملکه مد دنبال ‌کند. این بچه‌ها کاردرست هستند.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس