شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

خداحافظی احساسی جرارد پیکه در نوکمپ از حضور فرزندانش تا پیراهن ویژه

تاریخ نشر :یکشنبه 06 نوامبر 2022 اشتراک:
جرارد پیکه تازه ترین ها از دنیای ورزش
جرارد پیکه ستاره محبوب خط دفاعی بارسلونا امشب در دیدار مقابل آلمریا برای همیشه از دنیایی فوتبال خداحافظی کرد و در این مراسم فرزندانش در کنار او بودند.

نوکمپ شاهد حضور میلیونی هوادران بارسا در مراسم وداع اسوطه اسپانیایی این تیم بود و مهمانان ویژه ای در این مراسم حضور داشتند. در ادامه جزئیات مراسم خداحافظی جرارد پیکه را در پرشین وی مشاهده کنید.

خداحافظی جرارد پیکه

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، پنجشنبه شب با انتشار ویدئویی از خود در توییتر اعلام کرد که از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی می‌کند.

در این ویدیو پیکه صحبت‌ های احساسی با هواداران بارسا داشت و عنوان کرد: «شما هواداران بارسا به من همه چیز دادید و رویای کودکی‌ ام را به واقعیت تبدیل کردید. الان وقت آن رسیده که به این بخش از حرفه‌ام پایان دهم.

همیشه گفته بودم که بعد از بارسا در هیچ تیمی بازی نخواهم کرد و به آن عمل خواهم کرد. این شنبه آخرین بازی من برای بارسا در نوکمپ خواهد بود.»

ساعاتی پیش اعلام شده بود که باشگاه بارسلونا امشب و قبل از شروع بازی با آلمریا، برنامه ای ویژه برای پیکه تدارک دیده است و قرار است وداعی باشکوه با او داشته باشد.

پیکه همراه با هم تیمی هایش برای گرم کردن وارد زمین شد در حالی که در مرکز میدان بنر بزرگی که روی آن نوشته شده بود:«’Sempr3(شماره ۳ همیشگی)»، به چشم می خورد.

خداحافظی جرارد پیکههواداران بارسلونا

هواداران بارسا یکصدا در مراسم خداحافظی جرارد پیکه نام وی را فریاد می زدند و با هر لمس توپ او را تشویق می کردند و شعارهای پیکن‌بائر سر می دادند. همه بازیکنان برای گرم کردن از پیراهن هایی که پشت آن نام پیکه نوشته شده بود، استفاده می کردند. روی سینه نیز Sempr3 درج شده بود.

فرزندان ستاره بارسلونا در ورزشگاه

قبل از شروع بازی نیز میلان و ساشا، فرزندان جرارد پیکه همراه با او وارد زمین شدند و در عکس تیمی قبل از بازی نیز حاضر بودند. قرار است پیکه در پایان بازی دور افتخار بزند و هنوز مشخص نیست او برای هواداران بارسا حرف خواهد زد یا خیر. بازی تا دقیقه ۳۵ بدون گل در جریان است.

خداحافظی جرارد پیکهفرزندان جرارد پیکه

گفتنی است دیدار روز شنبه بین بارسلونا و آلمریا آخرین بازی جرارد پیکه در نوکمپ خواهد بود، چرا که این مدافع میانی عصر پنجشنبه به طرزی غیرمنتظره اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی می‌ کند.

پیراهن ویژه خداحافظی جرارد پیکه

روز گذشته بود که جرارد پیکه در خبری ناگهانی اعلام کرد قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند و امشب آخرین بازی خود برای این تیم را در نیوکمپ برابر آلمریا انجام خواهد داد.

خداحافظی جرارد پیکهپیراهن ویژه بارسلونا

قرارداد مدافع ۳۵ ساله هفته آینده فسخ خواهد شد و او از باقی قراردادش که تا ماه ژوئن اعتبار داشت، چشم پوشیده است. به مناسبت بازنشستگی پیکه، بازیکنان بارسلونا امشب با پیراهنی ویژه که عبارت «SEMPR3» به معنای «۳ برای همیشه» روی آن درج شده است، برابر آلمریا به میدان خواهد رفت.

ورزش سه , خبرآنلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس