پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

شوخی با چهره جواد خیابانی پس از برد ایران مقابل آمریکا

تاریخ نشر :دوشنبه 28 نوامبر 2022 اشتراک:
جواد خیابانی تازه ترین ها از دنیای ورزش
کاربران فضای مجازی با جواد خیابانی و قولی که روی آنتن زنده تلویزیون داده و عنهوان کرده در صورت پیروزی ایران و صعود به دور دوم سر و صروت خود را خواهد تراشید شوخی کردند.

مجری مشهور ورزشی عنوان کرده که اگر تیم ملی کشورمان امریکا را ببرد و به دور دوم مسابقات صعود کند سبیل و موهای خود را خواهد تراشید و به این ترتیب سوژه فضای مجازی شده است. در ادامه تصویری از چهره جواد خیابانی را در پرشین وی مشاهده کنید.

چهره جواد خیابانی

کاربران فضای مجازی با جواد خیابانی و قولی که روی آنتن زنده تلویزیون داد شوخی کردند.

تیم ملی ایران در یکی از حساس‌ ترین بازی های تاریخ خود سه شنبه به مصاف آمریکا خواهد رفت و با پیروزی یا حتی تساوی در این دیدار می‌ تواند برای اولین بار در تاریخ به دور بعدی صعود کند. جواد خیابانی گزارشگر این دیدار بسیار حساس خواهد بود.

خیابانی در یک برنامه تلویزیونی ادعای بزرگ و جالبی را مطرح کرد. خیابانی در برنامه زنده اعلام کرد که در صورت صعود ایران به مرحله بعد و برتری مقابل آمریکا ریش، سیبیل و موی سر خود را برای اولین بار از ته می‌ زند که ادعای بسیار جالبی بود.

چهره جواد خیابانیجواد خیابانی

چهره جواد خیابانی مجری ورزشی

حالا کاربران فضای مجازی با عکسی از او شوخی جالبی کردند. آن ها مو و ریش و سبیل خیابانی را تراشیدند و تصویر او بعد از پیروزی ایران مقابل آمریکا را بازنمایی کردند.

گفتنی است آذر سال ۱۳۷۶ که به یکی از روزهای ویژه فوتبال ایران تبدیل شده است. روزی که تیم ملی ایران بازی برگشت خود در مرحله پلی آف صعود به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه مقابل استرالیا را در ورزشگاه شهر ملبورن برگزار کرد.

چهره جواد خیابانیچهره جواد خیابانی

صحبت های مجری جنجالی ورزشی

تیم ملی ایران در یکی از حساس‌ ترین بازی های تاریخ خود سه شنبه به مصاف آمریکا خواهد رفت و با پیروزی یا حتی تساوی در این دیدار می‌تواند برای اولین بار در تاریخ به دور بعدی صعود کند. جواد خیابانی گزارشگر این دیدار بسیار حساس خواهد بود.

جواد خیابانی لحظاتی قبل و در یک برنامه تلویزیونی ادعای بزرگ و جالبی را مطرح کرد. خیابانی در برنامه زنده اعلام کرد که در صورت صعود ایران به مرحله بعد و برتری مقابل آمریکا ریش، سیبیل و موی سر خود را برای اولین بار از ته می‌ زند که ادعای بسیار جالبی بود.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس