شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

شکیرا و پیکه به خاطر فرزندانشان باز هم شکار دوربین‌ ها شدند

تاریخ نشر :چهارشنبه 28 سپتامبر 2022 اشتراک:
فرزندان شکیرا تازه ترین ها از دنیای ورزش
شکیرا و جرارد پیکه به همراه مادرانشان در حال تماشای مسابقه بیسبال پسرشان میلان دیده شدند و این دو سعی می کردند یکدیگر را نادیده بگیرند.

دو چهره جنجالی رسانه های جهان که مراحل جدایی خود را طی می کنند به خاطر پسرشان میلان بار دیگر در یک جا با هم دیده شده اند و سوژه عکاسان شده اند. در ادامه تصاویری از فرزندان شکیرا و پیکه را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرزندان شکیرا و پیکه

زوج سابق جنجالی این روزهای دنیای فوتبال اروپا، جرارد پیکه و شکیرا در حال تماشای مسابقه بیسبال پسر ۹ ساله‌شان «میلان» شکار دوربین‌ها شدند.

پیکه، مدافع ۳۵ ساله بارسا و خواننده مشهور کلمبیایی در تابستان امسال پس از ۱۲ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند و اکنون در حال نهایی کردن جدایی تلخ خود هستند. حالا با دیده شدنشان در زمین بیسبال و تلاشی که برای روبه‌رو نشدن با یکدیگر می‌کردند، به نظر می‌رسد که هنوز تنش بین این دو نفر بسیار بالاست.

پیکه و مادرش روی یکی از سکوهای زمین بیسبال نشستند و شکیرا و مادر و چند دوستش در طرف دیگر قرار گرفتند. شکیرا همچنین در جایگاه تیم هم دیده شد. این زوج فاصله چند متری از هم را حفظ کردند و سعی می‌کردند با هم روبه‌رو نشوند.

فرزندان شکیرا و پیکهشکیرا و پیکه

شکیرا از شنیدن خبر رابطه پیکه با یکی از کارکنانش، کلارا چیا مارتی ۲۳ ساله، شوکه شده بود و چند روز پیش در مورد این اتفاق لب به سخن گشود. او گفت که در آن روزهای سخت، فرزندانش «میلان» و «ساشا» مانند دارو برایش بودند و نوشتن آهنگ هم برایش مانند درمان بود.

جدایی ستاره بارسلونا از این تیم

پیکه دو سال پیش و پس از شکست ۸-۲ بارسا از بایرن مونیخ گفته بود اگر رفتنش کمک خواهد کرد که شرایط بارسا بهتر شود، اولین کسی خواهد بود که جدا می شود.

او در یک مصاحبه دیگر هم تاکید کرد که به خاطر بارسا هر فداکاری ای که نیاز باشد؛ انجام خواهد داد. پیکه همچنین بارها گفته است که اگر در بارسا نیمکت نشین شود و حس کند مهره ای مفید نیست، بازنشسته خواهد شد.

فرزندان شکیرا و پیکهپیکه و پسرانش

فرزندان شکیرا و پیکه فوتبالیست مشهور

حاصل ۱۲ سال زندگی شکیرا و پیکه ۲ فرزند پسر به نام “میلان” و “ساشا” ۱۰ و ۷ ساله می باشد. شکیرا و پیکه اولین پسرشان را در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۳ در بارسلونا، اسپانیا به دنیا آورند. که نامش را میلان گذاشتند و در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۵ دومین پسرشان به نام ساشا را به دنیا آوردند.

جدایی جنجالی این زوج مشهور ماه‌ها است که یکی از داستان‌های پرتوجه رسانه‌ ای بوده است. رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند علت تصمیم این زوج برای جدایی خیانت جرارد پیکه به همسرش بوده است هر چند تا این لحظه این ادعا اثبات یا پذیرفته نشده است.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس