جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پاسخ تند کاتیا آویرو خواهر کریستیانو رونالدو به پرتغالی ها

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 29 سپتامبر 2022 اشتراک:
کریس رونالدو و خواهرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
کاتیا خواهر کریستیانو رونالدو مانند همیشه پشت برادرش در آمده و بعد از شکست دیشب پرتغال از اسپانیا منتقدان برادرش را قدرنشناس دانسته و به هواداران تیم ملی پرتغال تاخته است.

بعد از ناکامی های اخیر فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال انتقادات شدیدی از او شده و یکی از اعضای خانواده اش به این انتقادات واکنش تندی از خود نشان داده است. در ادامه صحبت های تند کاتیا آویرو خواهر رونالدو درباره برادرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

کاتیا آویرو خواهر رونالدو

کاتیا آویرو، خواهر همیشه خبرساز کریستیانو رونالدو بعد از شکست ۱-۰ تیم ملی پرتغال مقابل اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا، از برادرش دفاع کرده است.

این شکست باعث شد تا پرتغال در گروهش جایگاه صدرنشینی را از دست بدهد و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا نرسد. هواداران هم بعد از باخت سلسائوی اروپا از رونالدو انتقاد کردند و تردیدهایی بابت این که او هنوز باید بازیکن ثابت پرتغال باشد یا خیر، داشتند.

اما کاتیا این واکنش‌ها را سرزنش و هواداران را به بی‌رحمی و ناسپاسی متهم کرد. او همچنین گفت که برادرش همچنان بهترین بازیکن جهان است. کاتیا در اینستاگرام نوشت: «او خانواده‌اش و کسانی که دوستش دارند را کنار خودش دارد.

اما دوران کنونی من را اصلاً شگفت‌زده نمی‌کند. پرتغالی‌ها روی بشقابی که می‌خورند تف می‌کنند، همیشه همینطور بوده است. به همین دلیل وقتی کسی از خاکستر بلند می‌شود و ذهنیت را تغییر می‌دهند را آزار می‌دهند… همیشه با تو هستیم پادشاه من، آرام باش.»

کاتیا در براگا حاضر شد و همراه جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو بازی مقابل اسپانیا را تماشا کرد.

کاتیا آویرو خواهر رونالدوپست اینستاگرامی کاتیا آویرو خواهر رونالدو

صحبت های مادر فوق ستاره منچستر

رونالدو در حال حاضر در یونایتد توپ می زند اما در تابستان گذشته شایعاتی در مورد بازگشتش به اسپورتینگ مطرح شده بود. حالا دولورس آویرو مادر رونالدو در این باره صحبت کرده و در مورد احتمال پیوستن کریستیانو به تیم پرتغالی گفت:” این اتفاق ممکن است که رخ بدهد اما نه حالا. امسال امکانش نبود، شاید سال بعد امکان پذیر شود. اگر خدا بخواهد، سال آینده ممکن است که به اسپورتینگ برگردد.”

آویرو از طرفی گفت که اگر پسرش کریستیانو به یونایتد نرود، قول می دهد که نوه اش جونیور (پسر بزرگ رونالدو) که در حال حاضر در اکادمی یونایتد بازی می کند به تیم پرتغالی ملحق شود. دولورس در مورد نوه دوازده ساله خود گفت:” اگر رونالدو به اسپورتینگ نیاید، پسرش کریستیانینیو خواهد آمد

کاتیا آویرو خواهر رونالدوکریس رونالدو و خواهرش

پیام کاتیا آویرو خواهر رونالدور به منتقدان

بیمار، بی‌روح و بسیار قدرناشناس؛ اینها صفاتی است که خواهر کریستیانو رونالدو به هواداران تیم ملی پرتغال که بعد از شکست دیشب این تیم مقابل اسپانیا از برادرش انتقاد کرده بودند؛ نسبت داد.

کریستیانو رونالدو بعد از نمایش نه چندان خوب در بازی دیشب تیم ملی کشورش مقابل اسپانیا که با شکست پرتغالی‌ ها همراه بود با انتقادهای زیادی مواجه شد. خواهر او امروز به دفاع از کریستیانو پرداخت و گفت منتقدان هر چه بگویند او هم چنان بهترین فوتبالیست دنیا است.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس