سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عکس های دیدنی سروش رفیعی و دخترش یارا را ببینید

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 08 ژوئن 2023 اشتراک:
سروش رفیعی تازه ترین ها از دنیای ورزش
سروش رفیعی هافبک محبوب پرسپولیسی ها برای دومین بار به زودی پدر می شود و به تازگی برای اولین بار به همراه دخترش یارا در جشن قهرمانی پرسپولیس حضور یافت و در مصاحبه ای از تولد دومین دخترش خبر داده است.

ستاره محبوب و بی حاشیه پرسپولیسی ها که خانواده اش در کانادا زندگی می کنند برای جشن قهرمانی این تیم در جام حذفی از دختر خود یارا رونمایی کرد. در ادامه عکس های زیبای سروش رفیعی و دخترش را در پرشین وی مشاهده کنید.

سروش رفیعی و دخترش

استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی فوتبال و در دربی ۱۰۱ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک سرخ‌پوشان به پایان رسید و شاگردان یحیی گل‌محمدی برای دومین‌بار در این فصل جام قهرمانی را بالای سر بردند.

جشن قهرمانی پرسپولیس ترکیبی از حضور بازیکنان و اعضای خانواده‌ هایشان بود. سروش رفیعی نیز به همراه دختر کوچک خود این قهرمانی را جشن گرفت و این لحظات به سوژه عکاسان حاضر در استادیوم تبدیل شد.

شماره ۷ خوش‌استایل قرمزها در تابستان گذشته برای سومین بار به پرسپولیس پیوست و یکی از بهترین‌های تیمش در راه کسب ۳گانه بود. رفیعی آمار فوق‌العاده جالبی در پرسپولیس دارد. او کلا دو نیم‌فصل و یک فصل کامل در این تیم بازی کرده ولی ۷ جام قهرمانی به دست آورده است که آماری بی‌نظیر محسوب می‌شود.

سروش رفیعی و دخترشسروش رفیعی و دخترش یارا

ستاره محبوب پرسپولیسی ها

سروش فصل را به عنوان بازیکن فیکس شروع کرد ولی بعد از چند هفته نیمکت‌نشین شد که البته این نیمکت‌نشینی‌ها دلایل مختلفی داشت. بعد از چند بازی نیمکت‌نشینی، رفیعی دوباره در بازی‌های پرسپولیس در سال جدید به مهره فیکس یحیی گل‌محمدی تبدیل شد و یکی از بهترین‌های تیمش بود.

او که حالا یکی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس به‌حساب می‌آید، در دو دربی اخیر هم عملکرد خوبی داشت و به تیمش برای کسب پیروزی کمک کرد. بردی که در پایان فصل منجر به قهرمانی پرسپولیس در دو جام شد و سرخ‌پوشان بعد از یک فصل دوباره بر بام فوتبال ایران قرار گرفتند.

رفیعی در بازی‌های اخیر پرسپولیس در کنار میلاد سرلک قرار گرفت و طبق آمار هر زمان که این دو کنار هم در میانه میدان بازی کردند، پرسپولیس موفق به کسب پیروزی شد که موضوعی جالب توجه است.

سروش رفیعی و دخترشهافبک پرسپولیس در جشن قهرمانی

سروش رفیعی و دخترش یارا در جشن قهرمانی

فرزند دوم هافبک پرسپولیس

رفیعی که یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را در پرسپولیس پشت سر گذاشته است، در جشن قهرمانی پرسپولیس به سنت قدیمی‌های این باشگاه، همراه با فرزند کوچکش شرکت کرده بود که این مسئله به گفته او پیش از مسابقه قول و قرارش گذاشته شده بود و او به خانوده‌اش گفته اگر احساس کردند پرسپولیس دربی را می‌برد، به آزادی بیایند و «یارا» را به وی برسانند.

سروش همچنین گفت تا ماه‌ های آینده، دختر دوم او نیز به دنیا خواهد آمد و هافبک پرسپولیس که یکی از بهترین فصل‌های خود را پشت سر گذاشت، در تعطیلات بعد از اتمام لیگ به کشور کانادا رفته است.

سروش رفیعی و دخترشسروش رفیعی و یارا دخترش

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس