پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

گلف بازی کریستیانو رونالدو در تعطیلات با دوستانش در چشایر

تاریخ نشر :دوشنبه 16 مه 2022 اشتراک:
کریستیانو رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
کریستیانو رونالدو ستاره منچستر یونایتد در ادامه تعطیلاتش در چشایر همراه دوستانش به بازی گلف بازی مشغول شده است.

ستاره منچستر یونایتد که این روزها در چشایر به سر می برد در حال گلف بازی در کنار دوستانش به سر می برد. در ادامه عکس های از خوشگذرانی کریستیانو رونالدو در تعطیلات را در پرشین وی مشاهده کنید.

کریستیانو رونالدو در تعطیلات

برخلاف خیلی تیم‌ های لیگ برتری، منچستریونایتد فقط یک بازی دیگر در این فصل دارد که یکشنبه هفته آینده است، به همین دلیل بازیکنان شیاطین‌ سرخ تعطیلاتی کوتاه‌ مدت داشته‌ اند.

نشریه «سان» تصاویری از گلف‌ بازی کردن کریستیانو رونالدو همراه دوستانش منتشر کرد، در حالی که پیش از این که فوق‌ستاره پرتغالی در چشایر به این ورزش بپردازد، در مادرید در حال گلف‌ بازی مشاهده شده بود.

گلف یکی از ورزش‌ های محبوب بین فوتبالیست‌ هاست و بازیکنانی مثل گرت بیل و جان تری به طور منظم در زمین‌های گلف دیده می‌شوند.

رونالدو با حضور در تبلیغات پیراهن جدید منچستریونایتد و مصاحبه‌ ای درباره شایستگی اریک تن‌هاخ نشان داد که با وجود ناکامی شیاطین‌سرخ فصل بعد هم در تئاتر رؤیاها می‌ ماند. گفتنی است کریستیانو رونالدو در تعطیلات به سر می برد.

کریستیانو رونالدو در تعطیلاتگلف بازی رونالدو

ستاره پرتغالی منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو تابستان گذشته با قراردادی دو ساله از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت. ۱۲ سال پس از انتقال تاریخی او به رئال، رونالدو به یونایتد برگشت تا فصلی به یادماندنی را رقم بزند اما هر اندازه او به لحاظ فردی برای تیم خوب کار کرد.

شیاطین سرخ موفق به کسب هیچ جامی نشدند تا برای پنجمین سال متوالی دست خالی فصل را تمام کنند. منچستر قطعا فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور نخواهد داشت و شاید سهمیه لیگ اروپا را نیز از دست بدهد.

تبلیغات کریستیانو رونالدو در تعطیلات

رونالدوی ۳۷ ساله همراه با گروه فیلمبرداری نایکی به چند زمین فوتبال در چشایر رفت و جالب این که دو بدل او هم در کنارش حضور داشتند. رونالدو سرتاپا مشکی‌پوش بود و به نظر می‌رسید که برای تبلیغ کفش جدید نایکی که ظاهراً «مرکوریال» قرمز و سفید است شرکت می‌کرد.

کریستیانو رونالدو در تعطیلاتکریستیانو رونالدو با دوستانش

جالب این که کفش‌های بدل‌های او تفاوت داشت و نایکیِ مشکی بودند. با این حال حتی مدل مو و رنگ پوست این دو بدل کاملاً شبیه به رونالدو بود. یکی از آن‌ها که گوشواره‌ ای شبیه رونالدو هم داشت.

برنده ۵ توپ‌طلا توسط محافظان زیادی در حین فیلمبرداری احاطه شده بود که به مردمی که تجمع کرده بودند اجازه نزدیک شدن به او نمی‌ دادند. در حین فیلمبرداری خبری از جورجینا رودریگس نامزد رونالدو که به تازگی صاحب فرزند جدیدی شده نبود.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس