جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

واکنش‌ های جالب به قهرمانی استقلال در لیگ برتر از برزو ارجمند تا وینفرد شفر

تاریخ نشر :یکشنبه 15 مه 2022 اشتراک:
قهرمانی استقلال تازه ترین ها از دنیای ورزش
واکنش های زیادی به قهرمانی زودهنگام شاگردان فرهاد مجیدی سزرمربی استقلالی ها صورت گرفته که در ادامه مشاهده می کنید.

پیروزی زودهنگام آبی پوشان موجی از شادی را در بین هواداران این تیم به همراه داشته و واکنش های جالبی به این پیروزی را در ادامه می بینید. در ادامه واکنش ها به قهرمانی استقلال در لیگ برتر را در پرشین وی مشاهده کنید.

قهرمانی استقلال در لیگ برتر

پیش از این نیز قهرمانی شاگردان مجیدی تا حدود زیادی مسجل شده بود اما باید گفت که هواداران استقلال آمادگی برگزاری جشن قهرمانی در پایان هفته بیست و هفتم را نداشتند چرا که پیروزی برابر فولاد و شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، اتفاقاتی بود که رخ دادن کمی مشکل به نظر می رسید.

با این وجود، استقلالی ها توانستند در اهواز از سد فولاد عبور کنند و پرسپولیس نیز مقابل سپاهان تن به شکست داد تا بدین شکل و در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی شاگردان مجیدی مسجل شود. با توجه به اینکه امسال قانون گل زده در خانه حریف ملاک تعیین رتبه تیم هاست، آبی ها به دلیل گل زده در خانه پرسپولیس دست برتری را دارند در نتیجه حتی اگر فاصله ۹ امتیازی هم جبران شود، این استقلال است که عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کرده است.

با قطعی شدن قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، واکنش های زیادی در فضای مجازی از سوی بازیکنان فعلی و قدیمی و هواداران مشهور این تیم رخ داد که در زیر مرور می کنیم:

واکنش ها به قهرمانی استقلال

قهرمانی استقلالمحمد حسین مهدویان

کارگردان سینما که همواره در کارهایش رگه‌هایی از استقلالی بودن را نمایان می‌کند با استوری کردن آخرین پست فرهاد مجیدی با اموجی تاج و دو ستاره به استقبال قهرمانی رفته است.

برزو ارجمندبرزو ارجمند

 بازیگر استقلالی سینما تمام شدن پروژه استقلال برای قهرمانی را استوری کرده است.

مجتبی جباریمجتبی جباری :

 کاپیتان سابق استقلال که نقش اول هر سه قهرمانی قبلی آبی‌ها در لیگ برتر بود با این استوری به برد دیشب واکنش نشان داد.

خسرو حیدریخسرو حیدری :

کاپیتان سابق و مشاور فعلی مدیرعامل باشگاه استقلال با این استوری قهرمانی را به هواداران، عوامل تیم و بازیکنان تبریک گفته است.

قهرمانی استقلالوینفرد شفر :

 سرمربی سابق استقلال نیز اینگونه قهرمانی آبی پوشان را تبریک گفت.

قهرمانی استقلالعلیرضا رضایی :

 نیز این پست اینستاگرامی را منتشر کرد  نوشت: قطعا همگان در خلوت خودشون شمارا تحسین میکنند ،این قهرمانی مبارک شما عزیزانی که در هر شرایطی این تیم رو تنها نگذاشتید ،حلاوت قهرمانی گوارای وجودتان

قهرمانی استقلالبهرام افشاری :

استوری بهرام افشاری بازیگر استقلالی سینما پس از قهرمانی این تیم در لیگ بیست و یکم

قهرمانی استقلالواکنش باشگاه به قهرمانی استقلال

صفحه رسمی باشگاه استقلال تصویری از مکالمه تصویری صالح مصطفوی، عارف غلامی و جعفر سلمانی با حسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو مدافع سرباز این تیم را به عنوان نخستین واکنش به قهرمانی منتشر کرد.

ستاره گلزن آبی پوشان و آقای گل

پدیده جوان استقلال دیشب با ضربه‌ای والی و سرکش دروازه فولاد را هدف قرار داد و گل اول تیمش را به ثمر رساند تا به مانند هفته گذشته، بازهم زمینه‌ساز برد آبی‌ها شود.

امیرحسین حسین‌زاده با گلزنی مقابل فولاد شمار گل‌های خود در لیگ بیست و یکم را به عدد ۶ رساند؛ او حالا بیش از همه بازیکنان استقلال در جریان مسابقه در این فصل گل زده است.

کوین یامگا بهترین گلزن این فصل استقلال با ۱۰ گل زده است که ۵ گل یامگا از روی نقطه پنالتی بوده اما هر ۶ گل حسین‌زاده در جریان مسابقه بوده تا این‌گونه پدیده جوان آبی‌ها در ترکیب تیمش بدرخشد.

ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس