یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اولین تصاویر از دنی آلوز فوتبالیست سرشناس در دادگاه پس از ۱۳ ماه حبس

تاریخ نشر :چهارشنبه 07 فوریه 2024 اشتراک:
دنی آلوز تازه ترین ها از دنیای ورزش
دنی آلوز ستاره سابق بارسلونا برای اولین بار در دادگاه حضور یافت تا به پرونده تجاوز جنسی او رسیدگی شود و این فوتبالیست برزیلی در داگاه به دفاع از خود پرداخت و عنوان کرد که همه چیز به خواست طرفین بوده و تجاوزی در کار نبوده است.

فوتبالیست مشهور برزیلی که ۱۳ ماه است در زندان به سر می برد در یک کلوپ شبانه به زنی جوان تجاوز کرده که اکنون دادگاه او برگزار شده است. در ادامه جزئیات دادگاه دنی آلوز را در پرشین وی مشاهده کنید.

دادگاه دنی آلوز

دنی آلوز از ۲۰ ژانویه در بازداشت بدون قرار وثیقه به سر می‌برد. این برزیلی به اتهام تجاوز جنسی به یک زن جوان در کلوپ شبانه ساتون در بارسلونا در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲ امروز محاکمه شد.

پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره امروز اولین جلسه دادگاه او برگزار شد و دو جلسه علنی دیگر نیز باید برگزار شود.

دادستانی در ابتدای جلسه ۴ سند را به عنوان سؤال مقدماتی ارائه کرد که مرخصی استعلاجی شاکی و شکایت وکیل مبنی بر انتشار تصاویر شاکی در پروفایل اینستاگرام نزدیکان آلوز و رسانه‌های مختلف اسپانیا نیز شامل می‌ شد.

همانطور که انتظار می‌رفت، دفاعیات به حالت ادعایی مستی اشاره کرده که آلوز در زمان وقوع حوادث در آن قرار داشته است. دفاعیات جالب اینکه آلوز هرگز آزمایش تنفسی انجام نداده است. لازم به یادآوری است که در این صورت، مستی یک حالت تخفیف محسوب می‌شود که می‌ تواند باعث کاهش مجازات وی شود.

یکی از مسائلی که در اولین جلسه دادگاه حل می‌شد این بود که دنی آلوز چه زمانی در برابر قاضی شهادت خواهد داد. او درخواست کرد که پس از شنیدن اظهارات شاکی و شاهدان از خود دفاع کرده و حرف بزند.

آلوز با پیراهنی سفید و در حالی که افسرده و ناراحت به نظر می‌رسید در دادگاه دنی آلوز حاضر شده و همچنان معتقد است جرمی مرتکب نشده و همه چیز با رضایت طرفین بوده است.

دادگاه دنی آلوزدنی آلوز در دادگاه

همسر سابق فوتبالیست مشهور

همسر آلوز، جوآنا سانز، پس از عذرخواهی عمومی این فوتبالیست پیش از محاکمه از این مدل به خاطر “خیانت به او” با زنی که ادعا می کند به او تجاوز شده است، به دفاع از این فوتبالیست شهادت خواهد داد.

آلوز پس از دستگیری در بارسلونا در آغاز سال گذشته میلادی و پس از بازگشت به پایتخت کاتالان برای شرکت در مراسم خاکسپاری مادرشوهرش، از سوی باشگاه مکزیکی UNAM Pumas اخراج شد.

او بارها درخواست آزادی با وثیقه کرده اما همه آن ها رد شده اند و قضات دادگاه گفته اند که روایت قربانی از وقایع منسجم بوده و تصریح کرده اند که آلوز چندین بار روایت خود را تغییر داده چرا که شواهدی علیه او منتشر شده است.

او ژوئن گذشته در مصاحبه ای اختصاصی از سلولش در زندان برایانز ۲ در نزدیکی بارسلونا با مایکا ناوارو، گزارشگر تلویزیون و روزنامه اسپانیایی، ادعا کرد: ” تنها کسی که باید از او طلب بخشش کنم، همسرم، جوآنا سانز است.”

دادگاه دنی آلوزدنی آلوز

جزئیات پرونده تجاوز در دادگاه دنی آلوز

یکی از افسرانی که به ساتن آمده بود سهواً دوربینی را که در طول مصاحبه با این دختر بعد از ادعای تجاوزداشت روشن کرد. آنچه او در این ویدیو می گوید، اساساً همان چیزی است که او در دادگاه نیز تکرار کرده است: او گفته که خودخواسته با این بازیکن فوتبال وارد دستشویی شده است (جایی که آن ها در مجموع ۱۶ دقیقه در آنجا ماندند)، اما سپس می خواهد آنجا را ترک کند. در همان لحظه بود که آلوز در را قفل کرده و به او تجاوز کرده است.

زن جوان به ماموران گفت که قصد ندارد ماجرا را گزارش کند چون کسی حرف او را باور نمی کند. او همچنین نگران بود که دوربین های نظارتی نشان دهند که او داوطلبانه وارد دستشویی شده است.

آلوز در تنها مصاحبه ای که از زمان دستگیری اش انجام داده است، در ماه ژوئن به روزنامه اسپانیایی “لا وانگاردیا” گفت: ” وجدان من در مورد آنچه آن صبح زود اتفاق افتاد، روشن است… چه اتفاقی افتاد و چه اتفاقی نیفتاد. و چیزی که اتفاق نیفتاد این بود که من آن زن را مجبور به انجام کاری کردم که ما انجام دادیم.”

آلوز تاکنون سه بار وکلایش را عوض کرده است. اینس گواردیولا که در ماه اکتبر استخدام شده، نماینده او در دادگاه اخیر است.

ورزش سه , روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس