جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

علت فوت فرشید لک بازیکن سابق تیم فوتبال مسجد سلیمان

تاریخ نشر :یکشنبه 05 مارس 2023 اشتراک:
فرشید لک تازه ترین ها از دنیای ورزش
فرشید لک چند روز پیش به دلیل مصرف قهوه مسموم در شهر بندر گناوه به کما رفته بود و روز گذشته این فوتبالیست جوان در 28 سالگی در بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرد و جانش را از دست داد.

فوتبالیست جوان کشورمان در اوج جوانی به خاطر یک قهوه مسموم به کما رفت و در ۲۸ سالگی درگذشت و چهره در نقاب خاک کشید. در ادامه پرشین وی ضمن تسلیت به جامعه ورزشی و خانواده وی جزئیات و علت فوت و درگذشت فرشید لک را مشاهده کنید.

درگذشت فرشید لک

فرشید لک بازیکن سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که سابقه بازی در تیم نیروی زمینی را نیز دارد، در سن ۲۸ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

علت فوت فوتبالیست جوان

لک که چند روز پیش به دلیل مصرف قهوه مسموم در بندرگناره به کما رفته بود، عصر امروز شنبه به دیار باقی شتافت. باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتشار پیامی درگذشت فرشید لک این فوتبالیست جوان را به خانواده اش تسلیت گفت.

فرشید لکفرشید لک

حجاریان، بردار همسر این بازیکن در گفتگویی که با خبرنگار فارس داشت این خبر را تایید کرد و گفت: فرشید لک هفته گذشته برای خرید به بندر گناوه رفته بود‌‌. در آنجا به او قهوه مسمومی را می‌دهند که سبب بی‌هوشی‌اش می‌شود و به دلیل وخامت حالش به کما می‌رود.

درگذشت فرشید لکفرشید لک در بیمارستان

پس از این اتفاق فرشید را به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر منتقل می‌کنند. از جمعه هفته گذشته با سطح هوشیاری ۳ در این بیمارستان در کما بود. عصر امروز شنبه به دیار باقی شتافت

پیام تسلیت باشگاه نفت مسجد سلیمان در پی درگذشت فرشید لک

باشگاه نفت مسجدسلیمان درگذشت فرشید لک بازیکن سابق این باشگاه را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت باشگاه آمده است:

“انا لله و انا الیه راجعون

باشگاه نفت مسجدسلیمان به این وسیله فوت فرشید لک را به خانواده ایشان و جامعه ورزش تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال خواهان مغفرت برای او و صبر جمیل برای بازماندگان است.”

گفتنی است این جوان ۲۸ ساله هفته گذشته برای خرید به بندر گناوه رفته بود. در آنجا به او قهوه مسمومی را می‌دهند که سبب بی‌هوشی‌اش می‌شود و به دلیل وخامت حالش به کما رفته و درگذشته است.

خبر ورزشی , ایسنا , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس