شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

کمند دختر کمال کامیابی نیا با پیراهن رئال در تمرین پرسپولیسی ها

تاریخ نشر :دوشنبه 27 ژوئن 2022 اشتراک:
دختر کمال کامیابی نیا تازه ترین ها از دنیای ورزش
کمال کامیابی نیا ستاره پرسپولیسی ها دخترش کمند را که اکنون شش ساله می باشد به همراه خود به سر تمرین سرخپوشان می برد و این دختر زیبا سوژه عکاسان شده است.

کاپیتان محبوب و بی حاشیه پرسپولیسی ها تنها فرزند کمند را با خود به تمرینات تیمش می برد. در ادامه تصاویری از دختر کمال کامیابی نیا با لباس رئال در تمرینات سرخپوشان را در پرشین وی مشاهده کنید.

دختر کمال کامیابی نیا

کمال کامیابی نیا فوتبالیست ایرانی متاهل بوده و با خدیجه عسگری از بانوان ورزشکار ازدواج کرده و این زوج ورزشکار در ۱۲ اسفند ۹۴ صاحب یک فرزند به نام کمند شده اند که شش ساله می باشد.

گفتنی است همسر وی خدیجه عسگری یکی از بانوان تکواندکار ایرانی است که سال ها در این رشته ورزشی فعالیت داشت.

کمال باوجود مصدومیت در ابتدای فصل، ۱۹ بازی برای پرسپولیس انجام داده و عملکرد خوبی هم داشته است. به طوری‌که می‌توان متصور شد که فصل جدید هم جزو بازیکنان فیکس باشد.

او همچنین ۲۱۳ بار با پیراهن پرسپولیس در مسابقات رسمی حصور یافته و جزو بازیکنان کلیدی سرخ‌پوشان بوده است.

با این حال اگر همین اسکواد برای فصل آینده در پرسپولیس حضور داشته باشند، احتمالا بیش از هر زمان دیگری بازوبند کاپیتانی بین بازیکنان مختلف دست به دست خواهد شد.

دختر کمال کامیابی نیاکمند دختر کمال کامیابی نیا

ستاره شماره ۱۱ پرسپولیسی ها

خستگی ناپذیری کامیابی‌نیا و اشتیاق او به بردن و گل زدن و کسب موفقیت، خود نمادی از روحیه‌ای است که در سال‌های اخیر در اردوگاه قرمزها حاکم بوده است. مردانی که خسته نمی‌شوند، از قهرمانی سیر نمی‌ شوند و هر بار که پا به زمین می‌ گذارند برای اثبات خود می‌ جنگند.

پرچم پرسپولیس در این روزها را باید به دست کمال کامیابی‌نیا داد؛ الگویی برای جنگیدن و نمادی برای روح جنگندگی در پرسپولیس است.

کمند دختر کمال کامیابی نیا در تمرین سرخپوشان

کمند کامیابی‌ نیا. دختر کمال هافبک دفاعی سرخپوشان که در اسفند ۱۳۹۴ و زمانی که کامیابی‌نیا به تازگی پیراهن پرسپولیس را برتن داشت، به دنیا آمد و حالا شش ساله است.

دختر کمال کامیابی نیاکمال کامیابی نیا و دخترش

کمند که همیشه سوژه کری‌خوانی بازیکنان پرسپولیس بوده و کمال هم چند بار تصاویری از او به همراه مدال‌ های قهرمانی پرسپولیس منتشر کرده، به شدت پرسپولیسی است و امروز هم پیراهن رئال را برتن داشت.

فرزند کمال کامیابی‌نیا شش ساله است و حالا پدرش را به عنوان یکی از کاپیتان‌ های پرسپولیس می‌بیند.

ورزش سه , اینستاگرام

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس