پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

شایعه جدید درباره ستاره پرحاشیه برزیلی نیمار و نامزد مدلش

تاریخ نشر :سه‌شنبه 03 ژانویه 2023 اشتراک:
نیمار برزیلی تازه ترین ها از دنیای ورزش
گفته می شود که جسیکا تورینی مدل مشهور نامزد جدید ستاره برزیلی پاری سن ژمن نمیار جونیور است که با هم دیده شده اند و به نظر کی رسد این فوتبالیست پر حاشیه دوباره عاشق شده و نامزد جدیدش یک مدل است.

به نظر می رسد ستاره جنجالی پاری سن ژرمن دوباره عاشق شده و سال نو میلادی را در کنار جسیکا تورینی مدل مشهور سپری کرده است. در ادامه عکس های از نامزد جدید نیمار برزیلی را در پرشین وی مشاهده کنید.

نامزد جدید نیمار برزیلی

جسیکا تورینی مدل و اینفلوئنسر رسانه‌ های اجتماعی است، اما آیا با بهترین بازیکن فعلی برزیل در رابطه است؟

شاید نیمار دوباره عاشق شده باشد. به گزارش «جی شو گلوبو»، نام او جسیکا تورینی است و ۳۰ سال سن دارد. او اینفلوئنسر دیجیتال و مدل است و برای دختر شایسته ۲۰۱۴ برزیل، به عنوان نماینده شهر ویتوریا، پایتخت ایالت، رقابت کرد.

این مدل پیش از این در طول جام‌جهانی قطر با انتشار واکنش خود به گل نیمار در شبکه‌ های اجتماعی توجه‌ ها را به خود جلب کرد. او که برای تماشای بازی‌های برزیل به قطر رفته بود، در استادیوم ۹۷۴ هنگام ضربات پنالتی، از خودش در حال بوسیدن نشان روی پیراهن تیم با امضای ستاره فیلم گرفت.

نامزد جدید نیمار برزیلینیمار و جسیکا

زندگی نامزد جدید نیمار برزیلی

برخی از سلبریتی‌های بزرگ به پاریس رفتند و از آنها دعوت شد که شب سال نو را در کنار نیمار بگذرانند. جسیکا تورینی هم در میان آنهاست. او روز چهارشنبه ۲۷ دسامبر به پاریس رسید.

این مدل در سائوپائولو زندگی می‌ کند، در کارتینگ شرکت می‌ کند و امسال موج‌ سواری را آغاز کرد. طبق پروفایل لینکدین او، علاوه بر کار مدلینگ به عنوان مدیر تماس در یک شرکت اتوماسیون که به خانواده‌ اش تعلق دارد، هم کار می‌ کند.

نامزد جدید نیمار برزیلیجسیکا نامزد جدید نیمار برزیلی

فرزندان ستاره پاری سن ژرمن

نیمار بازیکن برزیلی تنها یک فرزند به نام داوی لوکا دارد. اما نیمار آرزو دارد که خانواده خود را گسترش بدهد و داوی لوکای ۹ ساله خواهر و برادر هم داشته باشد تا همگی با هم بزرگ شوند.

او فاش کرد: «من تقریباً ۳۰ ساله هستم و حرفه خوبی دارم. اما از نظر زندگی شخصی دلم می‌ خواهد دو فرزند دیگر هم داشته باشم تا پسرم برادر هم داشته باشد.»

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس