پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

واکنش خنده‌ دار پسر لیونل مسی در بازگشت به بارسلونا را ببینید

تاریخ نشر :شنبه 18 ژوئن 2022 اشتراک:
لیونل مسی تازه ترین ها از دنیای ورزش
لیونل مسی با اتمام فصل باشگاهی در فوتبال اروپا تعطیلات خود را آغاز کرده و به همراه همسر و پسرانش در بارسلونا حضور دارند و با استقبال هواداران روبرو شدند.

ستاره آرژانتینی که برای تعطیلات به محل زندگی اش در بارسلونا بازگشته به همراه خانواده اش در فرودگاه با هواداران تیم سابقش روبرو شده است که در این میان واکنش پسر وی دیدنی بوده است. در ادامه فیلمی از فرزند لیونل مسی را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرزند لیونل مسی

لیونل مسی در بازگشت به بارسلونا با استقبال هواداران مواجه شد و مجبور شد که دقایقی را با آن‌ها سپری کند.

فوق‌ ستاره آرژانتینی بارسلونا که بیش از ۲ دهه در کاتالونیا زندگی کرده و محل اصلی زندگی‌ اش هم همین جاست، برای سپری کردن تعطیلات بازگشت.

هواداران بارسلونا که از بازگشت مسی مطلع بودند با وجود این که او حالا بازیکن پاری‌ سن‌ ژرمن است به استقبالش رفتند تا عکس و امضا بگیرند. در این بین تیاگو پسر بزرگ مسی چندان از حضور هواداران راضی نبود و با اخم از کنار آن‌ها عبور کرد! البته مسی هم مثل همیشه با خوشرویی به استقبال هواداران نرفت، ولی سعی کرد به درخواست آن‌ ها پاسخ مثبت بدهد.

جدایی جنجالی ستاره آرژانتینی بارسا

هرگز فکر نمیکردیم اتحاد بین لیونل مسی و بارسلونا شکسته بشود. اما همه چیزهای خوب روزی به پایان می‌رسند، ولی هرگز تصور نمی‌کردیم که با ارسال درخواست انتقال خود از طریق بوروفاکس، این اتفاق به این شکل پایان یابد.

فرزند لیونل مسیحرکت دیدنی فرزند لیونل مسی

مسی هنوز هم میتوانست بار مسئولیت باشگاه را تحمل کند ولی پس از تحقیر ۸-۲ آن‌ها در سال ۲۰۲۰ به دست بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، دیگر همه چیز بس بود.

دیگر کمر تیم شکست، و باشگاه پس از اخراج ارنستو والورده و زیر نظر کیکه ستین به جایی نرسید. بنابراین او اقدامی غیرمعمول انجام داد و با استفاده از بوروفاکس به رئیس وقت جوسپ بارتومئو اطلاع داد که می‌خواهد در پایان فصل با انتقال آزاد نوکمپ را ترک کند؛ با بندی در قراردادش که به او اجازه می‌دهد قراردادش را زودتر تمام کند، با وجود اینکه به طور رسمی باید تا انتهای ۲۰۲۱ بماند.

فرزند لیونل مسی در بارسلونا

مسی امروز از شهر روساریو در آرژانتین با هواپیمای شخصی خود راهی شهر بارسلونا شده است تا ادامه تعطیلات خود را در بارسلونا سپری کند. مسی در ابتدا به روزاریو آرژانتین رفته بود تا هم به اردوی تیم ملی آرژانتین اضافه شود و هم اینکه مدتی را آن جا باشد اما اکنون و با به پایان رسیدن بازی های ملی، برای تعطیلات خود به شهر بارسلونا در اسپانیا آمده است.

فرزند لیونل مسیلیونل مسی و پسرانش

در فرودگاه شهر بارسلونا با استقبال پر شمار هواداران بارسا همراه شد و به آن ها امضا داد. در تصویر می بینیم که یکی از هواداران بارسلونا که پیراهن شماره ۳۰ مسی را بر تن دارد، بر روی پیراهن خود امضای مسی را دارد و مسی آن را برای او امضا کرده است.

خبر ورزشی , فوتبالی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس