پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عصبانیت جرارد پیکه از شایعات جنجالی پیرامون ارتباطش با شکیرا

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 16 ژوئن 2022 اشتراک:
جرارد پیکه تازه ترین ها از دنیای ورزش
گفته می شود جرارد پیکه ستاره بارسلونا بعد از جدایی اش از شکیرا از این که به خیانت متهم شده بسیار عصبانی است و به همین خاطر در دادگاه حضور دارد.

ستاره بارسلونا از انتشار حواشی جنجالی پیرامون زندگی شخصی اش با خواننده مشهور کلمبیایی به دادگاه رفته تا از کسانی که این شایعات را ساخته اند و خیانت او را پر رنگ کرده اند شکایت کند. در ادامه جزئیات جدایی جرارد پیکه را در پرشین وی مشاهده کنید.

جدایی جرارد پیکه

جرارد پیکه از اتهاماتی که به او پس از جدایی از شکیرا وارد شده، عصبانی است و برای اینکه حقیقت ثابت شود، به دادگاه می‌رود.

از زمانی که اخبار جدایی جرارد پیکه و شکیرا منتشر شد، تشخیص واقعیت از شایعه سخت بود، زیرا رسانه‌های مختلف به ویژه نشریات اسپانیایی و کلمبیایی شایعات مختلفی را در مورد این زوج منتشر و فضا را ابهام‌آلود کردند. در بسیاری از داستان‌هایی که البته صحت و سقم آن مشخص نیست، جرارد پیکه مقصر شناخته شد و این مدافع اسپانیایی به خیانت و پنهان‌کار متهم شد.

پیکه اما اصلاً از این موضوع راضی نیست و می‌خواهد برای تشخیص حقیقت این موضوع را به دادگاه بکشاند و مقصر اصلی را معرفی کند. به گفته منابع نزدیک به مدافع بارسلونا، پیکه از انتشار این نوع اخبار و لکه دار شدن تصویرش در انظار عمومی بسیار عصبانی است و می‌خواهد از اعتبار خود دفاع کند.

جدایی جرارد پیکهخانواده پیکه

حضور ستاره بارسلونا در دادگاه

با این حال اطلاعات کمی در مورد جدایی جرارد پیکه و شکیرا وجود دارد و با وجود درخواست خواننده کلمبیایی برای حفظ حریم خصوصی و احترام از جانب هواداران، این نبود اطلاعات با ادعاهایی پر شده است که ممکن است قابل تأیید نباشد.

برخی‌ رسانه‌ها و چهره‌های خبری ادعا کرده اند که پیکه قبل و در حین جدایی از شکیرا، به این خواننده کلمبیایی خیانت کرده است و شکیرا با استخدام تیمی از جاسوسان این موضوع را کشف کرده است. بعضی دیگر نیز ادعا می‌کنند که پیکه از زمانی که خانه مشترک خود و نامزد سابقش را ترک کرد، در آپارتمان خودش مهمانی‌های مجلل برگزار می‌کند و با دختران زیادی در ارتباط بوده است.

جدایی جرارد پیکه از شکیرا

پیکه اصلاً این روزها شرایط خوبی ندارد و از وکلایش خواسته که به صورت قانونی علیه پخش‌کنندگان شایعات مختلف شکایت کنند.

جدایی جرارد پیکهجرارد پیکه و پسرانش

روزنامه اسپانیایی «ال پریدیکو» که پاپاراتزی‌ های خود را مامور پیگیری اخبار پیکه و شکیرا کرده با تصاویری اختصاصی در گزارش خود این طور نوشته: «رابطه دوستی شکیرا با پیکه مسلماً در حال حاضر در بهترین حالت خود نیست، اما آن‌ ها به خاطر فرزندان‌ شان سعی می‌ کنند ظاهر قضیه را خوب جلوه دهند و در بعضی مکان‌ ها همزمان حضور داشته باشند.»

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس