یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی بانوی اول فوتبال جهان

تاریخ نشر :شنبه 25 مارس 2023 اشتراک:
آنتونلا روکوزو تازه ترین ها از دنیای ورزش
آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی توسط رسناه های آرژانتینی به عنوان بانوی اول فوتبال جهان نام برده شده و در دیدار دوستانه این تیم خانواده لیونل مسی مورد توجه عکاسان و رسانه های ورزشی دنیا قرار گرفته اند.

در دیدار دوستانه تیم ملی آرژانتین و پاناما خانواده ستاره فوتبال در صدر رسانه ها بودند و مورد توجه عکاسان قرار گرفتند و رسانه های آرژانتینی از همسر لیونل مسی با نام بانوی اول فوتبال جهان یاد کرده اند که در ادامه تصاویری از خانواده لیونل مسی را در پرشین وی مشاهده کنید.

بانوی اول فوتبال جهان

جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ شب گذشته در کنار هوادارانی که نتوانسته بودند به قطر سفر کنند برگزار شد.

شاگردان لیونل اسکالونی در دیداری دوستانه به مصاف پاناما رفتند و با دو گل به پیروزی رسیدند و پیش از برگزاری این بازی بود که جشن قهرمانی باشکوهی برای آنها برگزار شد.

آنتونلا روکوزو مانند همیشه به همراه سه فرزندش در کنار مسی حضور داشت تا بار دیگر نشان دهد که طرفدار و حامی شماره یک مسی است و همیشه آماده است تا این بازیکن را تشویق کند و در شادی‌ هایش شریک باشد.

او در چند سال اخیر به چهره خاصی در بین زنان آرژانتین و حتی تمام دنیا تبدیل شده و بسیاری تمامی اقدامات و نحوه پوشش او را با علاقه و دقت دنبال می‌کنند.

بانوی اول فوتبال جهانخانواده لیونل مسی

همسر مسی بانوی اول فوتبال جهان

همین باعث شد که خیلی زود متوجه این موضوع شوند که او برخلاف همیشه که پیراهن بنفش تیم ملی را به تن می‌کرد، این بار از پیراهن جدید آبی روشن و سفید استفاده کرده که سه ستاره به نشانه سه قهرمانی در جام جهانی رو آن دیده می‌شد.

روکوزو که حالا بسیاری از رسانه‌های ورزشی دنیا از او به عنوان «بانوی اول فوتبال» یاد می‌ کنند به همراه سه فرزندش برای برگزاری مراسم جشن از روی سکوها به زمین آمد تا در کنار مسی قرار بگیرد.

خانواده سایر بازیکنان آرژانتین هم در زمین حضور داشتند و معاشرت او با همسران دیگر بازیکنان نشان داد که رابطه بسیار خوبی با همه آنها دارد و بار دیگر توجه بسیاری از دوربین‌ها و البته کاربران شبکه اجتماعی را به خود جلب کرد تا تحسینش کنند.

آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی بانوی اول فوتبال جهانهمسر مسی بانوی اول فوتبال جهان

بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین

تیم ملی آرژانتین بامداد امروز در یک بازی دوستانه برابر پاناما به میدان رفت و توانست با ۲ گل از سد حریف خود عبور کند.این بازی تحت تأثیر جشن قهرمانی آلبی سلسته قرار گرفته بود.

شاگردان اسکالونی پس از کسب عنوان قهرمانی جهان، اولین بازی خود در خانه را برگزار کردند و برای این منظور نیز تماشاگران زیادی به استادیوم آمده بودند.

در مراسمی که پیش از شروع مسابقه برگزار شد، هنگام اجرای سرود ملی آرژانتین، لیونل مسی، کاپیتان آلبی سلسته نه تنها به دلیل تشویق‌های فراوان تماشاگران بلکه به خاطر نحوه همراهی سه فرزندش و خروج از تونل ورزشگاه مونومنتال بوئنوس آیرس، در مرکز توجه همگان قرار گرفت.

بانوی اول فوتبال جهانلیونل مسی با همسر و فرزندانش

ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس