پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

برگزاری دادگاه فرانچسکو توتی بعد از جدایی از همسر خیانتکار

تاریخ نشر :شنبه 12 نوامبر 2022 اشتراک:
توتی و همسرش ایلاری تازه ترین ها از دنیای ورزش
فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده جدایی شان حضور یافته و دادگاه این دو چهره مشهور در رم ایتالیا برگزار شده است.

اسطوره فوتبال ایتالیا که به گلادیاتور معروف می باشد زندگی شخصی اش با جنجال های زیادی همراه شده و اولین دادگاه وی با همسر خیانتکارش برگزار شده است. در ادامه فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اختلافات ستاره سابق رُم و همسر سابقش در پایتخت ایتالیا برگزار شد.

فرانچسکو توتی، هافبک پیشین تیم ملی ایتالیا و باشگاه رم در دادگاه حاضر شد تا در خصوص شکایت از همسری سابقش ایلاری بلازی به قاضی توضیحاتی را ارائه کند.

توتی سال ۲۰۰۵ با مجری معروف تلویزیون ایتالیا ازدواج کرد که حاصل آن سه فرزند بود. زندگی مشترک اسطوره رمی‌ها با بلازی امسال پس از متهم شدن بلازی به خیانت، پس از ۱۷ سال به پایان رسید اما نه به خوبی و خوشی، بلکه با کلی جنجال و کشمکش که طی آن هر یک از طرفین دیگری را به انواع و اقسام جرائم متهم کردند.

فرانچسکو توتیفرانچسکو توتی و خانواده اش

یکی از اتهاماتی که توتی به همسر سابقش نسبت داده، خارج کردن غیرقانونی برخی از اموال باارزش بازیکن سابق رم از منزل او شامل چند ساعت مچی قیمتی بوده است.

دادگاه فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری

در سمت مقابل بلازی نیز مدعی شده است که توتی به او اجازه نداده برخی از لوازم و البسه شخصی‌اش را از منزل مشترک‌شان قبل از جدایی خارج کند. گویا این مسئله از جمله موضوع‌های مورد اختلافی بوده که در دادگاه مطرح شده است.

در اولین جلسه دادگاه توتی و بلازی، ابتدا همسر سابق توتی توضیحات خود را ارائه کرد و پس از او کاپیتان پیشین جالوروسی به همراه وکیلش درباره شکایت خود به قاضی توضیح داد. هیچ‌یک از طرفین در پایان جلسه دادگاه، حاضر نشدند صحبتی با خبرنگاران داشته باشند.

توتی و همسرش ایلاریتوتی و همسرش ایلاری

فرزندان اسطوره فوتبال ایتالیا

اسطوره ۴۶ ساله فوتبال که ماه جولای گذشته از همسر ۴۱ ساله‌اش ایلاری بلاسی که مدل ایتالیایی و مجری تلویزیون است، جدا شد هنوز با این زن درگیر است. توتی فاش کرد که رابطه‌شان زمانی بدتر و بدتر شد که به ایلاری نیاز داشت و او پیشش نبود.

توتی اعتراف کرد که بعد از بازنشستگی در سال ۲۰۱۷ و از دست دادن پدرش در سال ۲۰۲۰ به خاطر کرونا، ایلاری کنارش نبوده است.

این زوج سال ۲۰۰۲ با یکدیگر آشنا شدند و ۳ سال بعد ازدواج کردند که از این ازدواج ۳ فرزند به نام‌های کریستین ۱۷ ساله، شانل ۱۵ ساله و ایزابل ۶ ساله دارند.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس