جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

بچه‌دار شدن‌ ایلکای گوندوغان ستاره منچسترسیتی و همسرش سارا

تاریخ نشر :یکشنبه 13 نوامبر 2022 اشتراک:
ایلکای گوندوغان و همسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
ایلکای گوندوغان ستاره آلمانی منچسترسیتی و همسر مدلش سارا خبر بچه‌ دار شدن‌ شان را در اینستاگرام اعلام کرده و بی صبرانه منتظر فرزندشان هستند.

ستاره آلمانی منچستر سیتی و همسر مدلش سارا در انتظار اولین فرزند مشترکشان هستند و با انتشار تصویری خبر شیرین زندگی شان را منتشر کرده اند. در ادامه عکس های از ایلکای گوندوغان و همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

ایلکای گوندوغان و همسرش

گوندوغان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، و شریک زندگی‌اش سارا آرفاوی از طریق اینستاگرام به همه اعلام کردند که فرزندشان به زودی به دنیا خواهد آمد. آنها عکسی از خودشان منتشر کردند و نوشتند: «گوندو کوچولو بی‌ صبرانه منتظر دیدنت هستیم.»

سیل پیام‌های تبریک از سوی هواداران روانه شد. یکی از هواداران هم به شوخی نوشت: «وقتی به دنیا آمد امضایش کن.»

گوندوغان ۳۲ ساله پس از کسب ۴ عنوان قهرمانی در لیگ برتر به یکی از چهره‌های محبوب باشگاه تبدیل شده است.

با این حال سارا اخیراً با انتقاد از غذا و رستوران‌ های منچستر جنجال به پا کرد. او رستوران‌های محلی را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که هیچ جای خوبی برای صرف غذا در شهر وجود ندارد و از «غذاهای منجمد بدمزه» هم خسته شده است.

ایلکای گوندوغان و همسرشسارا همسر ایلکای گوندوغان

فرزند ایلکای گوندوغان و همسرش

حرفهایش شاید بد نبود اما چنین حرفهایی وقتی مربی شوهرت در منچستر رستوران دارد کمی ناخوشایند به نظر می‌ رسد. گواردیولا به شوخی واکنش نشان داد: «چیزی که ناامیدم کرد این بود که آنها به رستوران من نرفتند. این موضوع ناراحتم کرد. گوندو یک دقیقه دیگر هم در این فصل بازی نخواهد کرد.»

اما قرارداد گوندوغان این فصل به پایان می‌رسد و سارا مطمئناً خوشحال خواهد شد. باشگاه‌ هایی مانند اتلتیکومادرید، گالاتاسرای و یوونتوس در تابستان مشتاق جذب او بودند. باید صبر کرد و دید که مقصد بعدی این زوج دوست‌ داشتنی کجا خواهد بود.

ایلکای گوندوغان و همسرشایلکای گوندوغان و همسرش

ستاره باشگاه منچستر سیتی

شایعاتی درباره تصمیم این بازیکن برای انتقال به رئال‌مادرید به گوش می‌رسید و همین باعث شده بود که نامزد او تصاویر مربوط به این مراسم را منتشر کرده و اعلام کند که این دو در کنار هم در کپنهاگ حضور داشتند و مراسم نامزدی خودشان را در این شهر برگزار کردند.

و خبری از سفر به مادرید و انجام مذاکره نبوده است. حالا آنها به فاصله یک ماه مراسم عروسی خودشان را با حضور افراد و دوستان بسیار نزدیک در شهری نزدیک به میلان برگزار کردند.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس