جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جشن تولد خاص تیاگو پسر لیونل مسی با تم آرژانتین!

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 10 نوامبر 2022 اشتراک:
لیونل مسی تازه ترین ها از دنیای ورزش
تیاگو مسی پسر بزرگ لیونل مسی 10 ساله شده و جشن تولدش را با تم شماره پیراهن پدرش در تیم ملی آرژانتین جشن گرفته و تصاویری را منتشر کرده اند.

پسر بزرگ فوق ستاره دنیای فوتبال تولدش را با تم شماره پیراهن پدرش در جام جهانی قطر جشن گرفته و لباس بازیکنان تیم ملی آرژانتین را با شماره ۱۰ پدرش پوشیده است. در ادامه تصاویری جالب از جشن تولد تیاگو مسی را در پرشین وی مشاهده کنید.

تولد تیاگو مسی

در حالی که دو هفته تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فرصت باقی مانده است، به نظر می‌ رسد که حساسیت این رقابت که شاید آخرین حضور مسی در جام جهانی باشد به تولد پسر او نیز سرایت کرده است.

آنتونلا روکوزو، همسر این بازیکن، با انتشار تصاویری از جشن تولد پسرش برای او نوشت:« تولدت مبارک عشق من، بیشتر از چیزی که ممکن باشد دوستت دارم! ۱۰ سال پیش آمدی تا عشقی بی قید و شرط را به ما یاد بدهی. تو همیشه با همه بسیار خوب و مهربان هستی.»

تصاویر منتشر شده از تولد تیاگو مسی نشان می‎‌دهد که تم در نظر گرفته شده برای تولد او، پیراهن تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است که بر تن هر سه پسر این بازیکن دیده می‌شوئد و رنگ‌های آبی و سفید نیز در پس زمینه و حتی کیک تولد او نمایان است.

تولد تیاگو مسیجشن تولد خاص پسر لیونل مسی

فرزندان ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین

آنها همچنین شماره پیراهنی را انتخاب کرده‌اند که پدرشان در تیم ملی آرژانتین بر تن دارد و مشخصا امیدوار هستند که ماه آینده شاهد بالا رفتن جام قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ روی دستان او در قطر باشند.

بسیاری از بازیکنان مطرح دنیای فوتبال از مارکو وراتی و آنخل دی‌ماریا تا همسر لوئیز سوارز که دوست خانوادگی نزدیک آنهاست به انتشار این عکس‌ها واکنش نشان داده و تولد تیاگو مسی را تبریک گفتند.

تولد تیاگو مسیپسران لیونل مسی

تولد تیاگو مسی پسر بزرگ ستاره آرژانتینی

تصاویر تیاگو در مراسم خداحافظی پدرش با باشگاه بارسلونا نظر بسیاری را به خود جلب کرده است؛ ناراحتی عمیق، صورتی که با دست ها پوشانده شده است و حالت نشستن او نشان از دل‌ شکستگی پسر نوجوان مسی از رنج پدرش دارد.

تولد تیاگو مسی، پسر بزرگ لیونل مسی، روز گذشته ۱۰ سالگی‌ اش را جشن گرفت و تم خاص این جشن توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس