جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عکس های عقدکنان اللهیار صیادمنش الماس سابق استقلالی ها

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 26 مه 2022 اشتراک:
اللهیار صیادمنش تازه ترین ها از دنیای ورزش
مهاجم ایرانی هال‌ سیتی انگلیس اللهیار صیادمنش با انتشار تصاویری در صحفه شخصی اش از عقدکنان خود با دختر ترکیه ای خبر داده است.

ستاره سابق استقلالی ها که مدتی در ترکیه لژیونر بوده است تصمیم گرفته با یک دختر مدل ترکیه ای ازدواج کند و به تازگی وی مراسم عقدش را برپا کرده است. در ادامه عکس های از همسر اللهیار صیادمنش را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسر اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش بازیکن اسبق تیم استقلال و فعلی باشگاه هال سیتی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام با انتشار تصویری کنار یک دختر ترکیه‌ای از نامزدی اش با این دختر ترک تبار پرده‌برداری کرد.

وی در حال حاضر بیست سال سن دارد و عضو تیم هال سیتی انگلیس است که در فصل جاری در ۱۲ بازی به مدت ۵۳۹ دقیقه به میدان رفته است. این دختر ترکیه‌ای در صنعت مد فعالیت می‌ کند و گفته می‌ شود صیادمنش رابطه خودش با این دختر را رسمی کرده و به تازگی به عقد یکدیگر نیز درآمده‌ اند.

صیادمنش در حال حاضر در انگلیس به سر می‌برد اما همسرش که از اهالی شهر بدروم ترکیه به شمار می‌ رود همراه با خانواده‌ اش در کشور ترکیه زندگی می‌ کند.

وریا غفوری کاپیتان استقلال در دوران حضور صیادمنش در تیم استقلال در لیگ هجدهم جزو اولین نفراتی بود که در این وصلت را به اللهیار تبریک گفت.

همسر اللهیار صیادمنشهمسر اللهیار صیادمنش فوتبالیست

درخشش مهاجم ایرانی هال‌ سیتی

مهاجم ایرانی هال‌سیتی که از نیم‌فصل به جمع ببرها پیوسته دو عنوان اصلی از جوایز فردی ماهانه باشگاه را تصاحب کرد. وی که در پنج تا از ۶ مسابقه تیمش در رقابت‌های چمپیونشیپ این فصل از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود، به‌خاطر عملکرد خوبش با رای ۷۷ درصدی هواداران باشگاه موفق شد بهترین بازیکن ماه لقب بگیرد.

همچنین گل او به کاردیف هم با رای ۵۴ درصدی هواداران به‌عنوان برترین گل ماه باشگاه انتخاب شد.
بدون‌تردید مهاجم اسبق استقلال با کسب این عناوین انگیزه‌های بیشتری برای درخشش در فصل آینده چمپیونشیپ پیدا می‌کند تا علاوه‌بر جلب رضایت هواداران باشگاه، سرمربی تیم ملی را هم برای حضورش در لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی متقاعد کند.

همسر اللهیار صیادمنشعکس مراسم عقد لژیونر ایرانی

عکس های همسر اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش بازیکن اسبق تیم استقلال و فعلی باشگاه هال سیتی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام با انتشار تصویری کنار یک دختر ترکیه‌ای از نامزدی اش با این دختر ترک تبار پرده‌برداری کرد.

بازیکن ایرانی تیم هال‌ سیتی از رابطه احساسی‌ اش و همچنین عقد خود با یک دختر ترکیه‌ا ی پرده‌ برداری کرد.

خبر ورزشی , ورزش سه , فرارو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس