پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی ستاره تراکتورسازی

تاریخ نشر :دوشنبه 03 اکتبر 2022 اشتراک:
کاوه رضایی تازه ترین ها از دنیای ورزش
کاوه رضایی بعد از بازگشتش از بلژیک به جمع سرخپوشان تراکتورسازی رفت و در این تیم حضور دارد و گفتنی است همسر وی والیبالیست مشهوری بوده است.

ستاره سابق استقلالی ها که این روزها در تراکتورسازی تبریز حضور دارد به همراه خانواده اش از بلژیک به تهران آمده اند تا وی در لیگ برتر امسال حضور یابد. در ادامه تصویری از فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسر کاوه رضایی

فرنوش شیخی و کاوه رضایی دو ورزشکار خوب کشورمان هستند که در بلژیک زندگی می کنند. کاوه رضایی متولد ۱۳۷۱ از کرمانشاه هم اکنون در پست مهاجم برای تیم شارلوا در لیگ برتر بلژیک توپ می زند و سابقه حضور در تیم های استقلال، ذوب آهن اصفهان، سایپا و فولاد خوزستان را دارد در فروردین سال ۹۶ با فرنوش شیخی ملی پوش تیم ملی بانوان ایران ازدواج کرد.

فرنوش شیخی در مسابقات مالدیو که مرحلهٔ اول مقدماتی قهرمانی جهان بود به همراه سودابه باقرپور دیگر ملی پوش ایران به عنوان برترین بازیکن پست خود یعنی دفاع روی تور دست پیدا کرد.

همسر کاوه رضاییجشن تولد همسر کاوه رضایی

صحبت های سرپرست تراکتور درباره مهاجم جنجالی

در تصاویر مربوط به تمرین امروز تراکتور کاوه رضایی دیده نشد تا این موضوع تبدیل به علامت سوالی در فضای مجازی شود.

علی اکبر ذوالمجیدیان سرپرست تیم تراکتور در این خصوص گفت: کاوه رضایی دو روز است که آسیب دیده و به همین دلیل در تمرین حاضر نشد اما با این حال در ورزشگاه شهید سلیمانی حاضر بود.

او درباره محل مصدومیت رضایی عنوان کرد: آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا است.

همسر کاوه رضاییکاوه رضایی

وی با اشاره به شایعات غیبت رضایی در بازی پرسپولیس عنوان کرد: کادرپزشکی در تلاش است تا رضایی به این بازی برسد اما هیچ چیز مشخص نیست. فردا کادرپزشکی در این باره می‌تواند اظهارنظر کند.

همسر کاوه رضایی و دخترش

کاوه رضایی متولد ۱۶ فروردین ۱۳۷۱ در شهرستان اسلام‌آباد غرب استان کرمانشاه است، مهاجم ۱۸۵ سانتی‌متری کردزبان که با فرنوش شیخی ملی پوش سابق والیبال ازدواج کرده و ثمره زندگی مشترک این زوج یک دختر می باشد.

حضور کاوه رضایی در استقلال، یکی از جنجالی ترین پرونده های نقل و انتقالاتی آبی ها طی سالیان اخیر بود. جایی که مدیران این باشگاه موفق شدند این لژیونر را به فوتبال ایران برگردانند اما به دلیل عدم پیش بینی سقف لیست بزرگسالان، قادر به ثبت نام این بازیکن در فهرست بازیکنان خود نبودند و او به ناچار راهی تبریز شد

ورزش سه , روزیاتو , اینستاگرام

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس