جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

شایعه جدایی جرارد پیکه و شکیرا بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 02 ژوئن 2022 اشتراک:
جرارد پیکه و شکیرا تازه ترین ها از دنیای ورزش
گفته می شود خیانت جرارد پیکه ستاره بارسلونا به همسرش شکیرا خواننده مشهور باعث شده تا این زوج در آستانه جدایی قرار بگیرند.

زوج مشهور ظاهرا در زندگی شخصی خود با مشکلاتی روبرو هستند و گفته می شود این دو در حال حاضر جدا از هم زندگی می کنند. در ادامه جزئیات جدایی جرارد پیکه و شکیرا را در پرشین وی مشاهده کنید.

جدایی جرارد پیکه و شکیرا

جرارد پیکه و شکیرا یکی از سرشناس ترین زوج های دنیای موسیقی و ورزش هستند اما حالا نشریه ال پریودیکو در گزارشی به بحران در رابطه آنها اشاره کرده است.

این زوج از سال ۲۰۱۰ با هم آشنا شدند اما به نظر می رسد که پس از دوازده سال در زندگی شخصی آنها مشکلاتی ایجاد شده است. خواننده کلمبیایی و پیکه از این رابطه دو فرزند دارند. این دو هرگز مراسم ازدواج را برگزار نکردند چرا که هر دو گفته اند که علاقه ای به این کار ندارند.

جدایی جرارد پیکه و شکیراجرارد پیکه و شکیرا

ال پریودیکو گزارش داده است که پیکه مدتی است که شب ها در آپارتمان قدیمی خود در خیابان مونتانر در شهر بارسلونا می خوابد و خبری از حضور در خانه خانوادگی وی نیست.

از سویی این بازیکن  ترجیح می دهد که به همراه ریکی پوچ و دوستان وی به گشت و گذار شبانه و مجردی  بپردازد و ظاهرا جدایی جرارد پیکه و شکیرا در حال پیوست به واقعیت می باشد.

مشکلات زندگی زوج معروف

نکته دیگر این است که شکیرا حدود سه ماه است که هیچ عکس مشترکی از خودش و جرارد در اینستاگرام منتشر نکرده است. از سویی دیگر شکیرا در ترانه ای که اخیرا منتشر کرده، اشاره هایی به مشکلات در زندگی شخصی خود داشته است.

شایعه جدایی جرارد پیکه و شکیرا بعد از 12 سال زندگی مشترکجرارد پیکه و همسرش

پیکه اخیرا دچار مشکلات مالیاتی شده و لو رفتن فایل صوتی مکالماتش با رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا جنجال هایی را به راه انداخته است.  فعلا هیچ کدام از این دو طرف وجود اختلاف در رابطه شان را تایید نکرده اند هر چند که زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

ماجرای جدایی جرارد پیکه و شکیرا

نشریه اسپانیایی «ال‌پرودیکو» مدعی شد، جرارد پیکه به همسر خواننده‌اش شکیرا خیانت کرده و به زودی این زوج معروف جدا خواهند شد.

ظاهراً پیکه شب‌ های بسیاری با ریکی پوچ بازیکن جوان بارسلونا در مهمانی‌ های مختلف مشاهده شده است و همین رفتارش باعث جدایی خواهد شد. گفته می‌ شود پیکه در حال حاضر در خانه خودشان کنار شکیرا نیست و در آپارتمانی جدا زندگی می‌ کند.

این زوج اسپانیایی – کلمبیایی سال ۲۰۱۱ ارتباط برقرار کردند و دو فرزند به نام‌ های میلان و ساشا دارند.

فوتبالی , خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس