پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جشن خانوادگی علیرضا بیرانوند پس از قهرمانی پرسپولیس

تاریخ نشر :دوشنبه 05 ژوئن 2023 اشتراک:
علیرضا بیرانوند تازه ترین ها از دنیای ورزش
علیرضا بیرانوند دروازه‌ بان محبوب تیم پرسپولیس بعد از جشن قهرمانی این تیم در کنار همسر و فرزندانش نیز در خانه اش جشنی کوچک با لباس های سرخپوشان را با خانواده اش گرفته و تصاویری را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

گلر محبوب پرسپولیسی ها بعد از قهرمانی در جام حذفی در خانه اش این پیرورزی بزرگ را با خانواده اش جشن گرفته است. در ادامه عکس های از همسر و فرزندان بیرانوند را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسر و فرزندان بیرانوند

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس قهرمانی جام حذفی را در خانه و کنار همسر و فرزندان خود جشن گرفت.

بیرانوند که ابتدای فصل پس از دو سال دوری به پرسپولیس برگشت، با نمایش درخشان خود نقش مهمی در سه‌گانه پرسپولیس داشت. در حال حاضر شایعاتی هم مبنی بر پیشنهاد تیم‌های عربستانی به او شنیده شده که البته افشین پیروانی فعلا آن‌ ها را تکذیب کرده است.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس گفت: بیرانوند هیچ جا نمی‌رود. تمام بازیکنان آرزویشان است در پرسپولیس بازی کنند. به شایعات توجه نکنید؛ همه بازیکنان در پرسپولیس می‌مانند.

همسر و فرزندان بیرانوندهمسر و فرزندان بیرانوند

سرمربی پسپولیس و گلر محبوبش

علیرضا بیرانوند با دو پیشنهاد عربستانی از تیم‌های لیگ این کشور مواجه شده و به همین منظور قرار است تیم‌ های خواهان او که هفته‌ های پایانی لیگ را نیز زیر نظر گرفته‌ اند، به زودی نمایندگان خود را برای مذاکره نهایی راهی تهران کنند.

اتفاقی که در صورت نهایی شدن و انتقال این گلر ملی‌ پوش می‌ تواند شوک بزرگی به هواداران این تیم و حتی باشگاه پرسپولیس وارد کند و باید دید در ادامه شرایط به چه شکل خواهد شد.

بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما بند جدایی پیشنهاد خارجی ۲۵۰ هزار دلاری قطعا در صورت نهایی شدن مذاکرات نمی‌تواند مانع بزرگی برای انتقال وی به لیگ عربستان محسوب شود.

همسر و فرزندان بیرانوندبیرانوند و همسرش

یحیی گل‌محمدی تنها کسی است که قادر است مانع جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و کوچ او به لیگ عربستان شود هرچند خود گل‌محمدی هم اعلام کرد شاید نیم یا یک فصل از این تیم جدا شود!

جشن قهرمانی همسر و فرزندان بیرانوند

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران واصالتا لر است و با دختر عمویش ازدواج کرده و می گوید به سختی توانسته با دختر عمویش اکرم بعد از ۵ بار خواستگاری ازدواج کند و اکنون دو فرزند به نام های طاها و بارانا دارد.

گفتنی است علیرضا بیرانوند قهرمانی پرسپولیس را کنار خانواده‌اش جشن گرفته است و دروازه‌بان تیم پرسپولیس قهرمانی جام حذفی را در خانه و کنار همسر و فرزندان خود جشن گرفت.

خبر ورزشی , خبرآنلاین

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس