پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عکس های ناهید کیانی بانوی تکواندوکار قهرمان جهان

تاریخ نشر :سه‌شنبه 06 ژوئن 2023 اشتراک:
ناهید کیانی تازه ترین ها از دنیای ورزش
ناهید کیانی بانوی افتخار آفرین ایرانی در رقابت های جهانی تکواندو ۲۰۲۳ در باکو موفق شد برای اولین بار مدل طلای این رشته ورزشی را در بخش بانوی برای کشورمان به ارمغان آورد و شگفتی ساز این رقابت ها در باکو شود.

بانوی طلای تکواندوی کشورمان که برای اولین بار مدال طلای این رشته ورزشی را به دست آورده تاریخ ساز شده است. در ادامه عکس های ناهید کیانی را در پرشین وی مشاهده کنید.

عکس های ناهید کیانی

ناهید کیانی با کسب مدال طلای تکواندوی قهرمانی جهان تنها مدال آور کاروان ۱۵ نفره ایران در این مسابقات نام گرفت و برای نخستین بار مدال طلای جهان را برای تکواندوی زنان ایران بدست آورد.

در ادامه رقابت‌های روز پایانی رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو پایتخت آذربایجان، ناهید کیانی تنها نماینده فینالیست ایران در این مسابقات، در دیدار نهایی وزن ۵۳- کیلوگرم مقابل جو زو از چین به میدان رفت و در پایان با برتری ۲ بر صفر برای نخستین بار در تاریخ به مدال طلای جهان برای تکواندوی زنان ایران رسید و تنها مدال آور کاروان ۱۵ نفره ایران در این مسابقات نام گرفت.

کیانی در راند نخست با نتیجه قاطع ۱۴ بر صفر به برتری رسید و در راند دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر ۷ پیروز شد تا در مجموع با برتری ۲ بر صفر به مدال طلای جهان برسد.

کیانی پیش از این با برتری مقابل رقبای خود از کره جنوبی، مجارستان، کرواسی و روسیه راهی فینال این مسابقات شد.

عکس های ناهید کیانیعکس های ناهید کیانی

اتفاق عجیب پس از قهرمانی بانوی تکواندو

شبکه ورزش هنگام برگزاری مسابقه‌های قهرمانی جهان تکواندو، برنامه دیگری در حال پخش داشت که به محض آغاز مبارزه‌های «ناهید کیانی»، مبارز نام‌آشنای سبک‌وزن تیم ملی تکواندوی بانوان ایران، برنامه خود را قطع می‌کرد و به پخش رویارویی‌های او – این‌بار در وزن ۵۳- کیلوگرم – مبادرت می‌کرد.

ناهید کیانی در مسابقه‌ی فینال در برابر مبارز چینی با یک برتری مطلق به مدال طلا و عنوان قهرمانی جهان دست یافت؛ جایگاهی که مفسران و خبرنگاران ورزشی هم تاکید داشتند، برای رسیدن به آن، پستی و بلندی‌های قابل توجهی را پشت سر گذاشته و سختی‌های بسیاری را تحمل کرده بود.

ناهید کیانیقهرمانی ناهید کیانی

طبعا تلویزیون کشورمان نیز از این اتفاق خرسند بود و با وجود آنکه مسابقه‌ها در روز خاصی پخش می‌شد، یکی از قطعه موسیقی‌های تولید شده متناسب با قهرمانی ورزشکار ملی‌ پوش ایران را پخش کرد.

اما نکته قابل توجه در متن ترانه این قطعه بود که خطاب آن به «مرد» فداکار و از خود گذشته‌ای بود که برای بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی تلاش کرده و موفق شده است.

عکس های ناهید کیانی در عرصه مدلینگ

ناهید کیانی ملی‌پوش سرشناس ایرانی دوباره در کانون توجه قرار گرفته است. او ابتدا در المپیک و زمانی که قرار بود در همان دور نخست مقابل کیمیا علیزاده قرار بگیرد زیر ذره‌بین رفت.

عکس های ناهید کیانیمدلینگ ناهید کیانی

پس از آن تا همین حالا که کیانی با دو تصویر که بی‌ ارتباط با مدلینگ نیست چندان در کانون توجه قرار نگرفته بود. او با انتشار دو تصویر زیر با عبارتی انگلیسی نوشته است که «بدون ریسک، داستانی در کار نخواهد بود»

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس