شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصویر عجیب جلال الدین ماشاریپوف‌ ستاره استقلال و همسرش

تاریخ نشر :چهارشنبه 14 فوریه 2024 اشتراک:
جلال الدین ماشاریپوف‌ تازه ترین ها از دنیای ورزش
جلال الدین ماشاریپوف‌ کاپیتان تیم ملی ازبکستان می باشد که با استقلال تهران قرارداد امضا کرده و این ستاره جوان در اینستاگرام حضوری فعال دارد اما تصویری از وی در کنار همسرش منتشر شده که صورتش را از عکس برگردانده است.

ستاره جدید ازبکستانی استقلالی ها رسما توسط این تیم معرفی شده و به تازگی تصاویری عجیب از وی در کنار خانواده اش منتشر شده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه تصویری از جلال الدین ماشاریپوف‌ و همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

جلال الدین ماشاریپوف‌ و همسرش

جلال الدین ماشاریپوف‌ بازیکن ازبکستانی استقلال که قراردادش را هم با این باشگاه ثبت کرد و حالا دیگر مشکلی برای پوشیدن پیراهن آبی و حضور در لیگ برتر کشورمان ندارد، در فضای مجازی پیرامون یک مسئله خاص اخلاقی عجیب و ویژه‌ای دارد که البته باید به آن تحت عنوان یک مسئله کاملاً شخصی احترام گذاشته شود.

ملی پوش ازبکستانی استقلال در فضای مجازی هیچ عکسی از چهره همسرش منتشر نکرده و عکس‌هایی که از او در صفحه خودش دارد همگی به گونه‌ای هستند که صورت همسر جلال الدین اصلاً مشخص نیست. البته نمی‌دانیم این تصمیم را به چه دلیلی اتخاذ کرده اما قطعاً توافقی است که در این رابطه میان ماشاریپوف و زنش انجام شده است.

او به طور کلی در مصاحبه‌ هایش نیز خیلی کم پیرامون مسائل خانوادگی صحبت کرده است و ترجیح می‌دهد در این مورد حریم بسیار خاصی داشته باشد. حریمی که قطعاً در ایران به آن کاملاً احترام گذاشته خواهد شد.

جلال الدین ماشاریپوف‌ و همسرشجلال الدین ماشاریپوف‌ و همسرش

رونمایی رسمی استقلال از ستاره جدیدش

جلال‌الدین ماشاریپوف تنها خرید جدید استقلال در پنجره زمستانی است. ستاره و کاپیتان تیم ملی ازبکستان طی روزهای گذشته وارد تهران شد و تست‌های پزشکی را نیز پشت سر گذاشت و حتی در تمرین تیم نیز شرکت کرد.

با این حال، عقد قرارداد رسمی با این بازیکن منوط به پشت سر گذاشتن موفقیت‌ آمیز تست‌های پزشکی و کسب مجوزهای لازم بود تا این بازیکن بتواند برای آبی‌ها به میدان برود که این اتفاق سرانجام امروز رخ داد و این بازیکن رسما قراردادش را با استقلال امضا کرد.

جلال الدین ماشاریپوف‌ و همسرشماشاریپوف‌ و پیراهن استقلال

جلال الدین ماشاریپوف‌ و همسرش

ستاره جدید و خارجی تازه به خدمت گرفته شده توسط استقلال اخلاق عجیبی دارد او دو فرزند دارد و تنها تصویر همسرش در اینستاگرام اصلا صورتش مشخص نیست.

جلال‌الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان که یکشنبه برای عقد قرارداد رسمی با باشگاه استقلال به تهران سفر کرده بود، بعد از پشت سر گذاشتن تست پزشکی کامل ایفمارک و دریافت مجوزهای لازم، با عقد قرارداد به‌صورت رسمی به استقلال پیوست و پس از امضای قرارداد، پیش پرداخت خود را هم دریافت کرد.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس