جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جشن تولد فریدون زندی چپ پای محبوب استقلالی ها

تاریخ نشر :چهارشنبه 27 آوریل 2022 اشتراک:
فریدون زندی تازه ترین ها از دنیای ورزش
فریدون زندی هافبک چپ پای سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و اسقلالی ها تولد 43 سالگی اش را جشن گرفته است.

بازیکن محبوب و سابق استقلالی ها که یک دورگه ایرانی آلمانی می باشد زادروز ۴۳ سالگی اش را جشن گرفته است. در ادامه عکس های از جشن تولد فریدون زندی را در پرشین وی مشاهده کنید.

جشن تولد فریدون زندی

چهره دوست داشتنی دو ملیتی فوتبال ایران که در جریان بازی‌ های مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ ملحق شد و از جمله اولین دو ملیتی‌ های تاریخ تیم ملی ایران بود، حالا ۴۳ سالگی‌ اش را جشن می‌ گیرد.

او در روز تولدش تصویری را در اینستاگرام منتشر کرده که همان چهره همیشگی با یک کیک ساده و لبخندش را در خود دارد و بازیکنان هم نسل او نیز در قسمت کامنت‌ ها تولدش را تبریک گفته‌ اند.

فریدون زندی ۲۹ بازی در تیم ملی ایران انجام داد و همچنین یک فصل عضو تیم استقلال بود؛ او پس از ترک استقلال در الاهلی قطر دو فصل به میدان رفت و پس از مصدومیت دردناک در این تیم، بازی کردن فوتبال را برای همیشه کنار گذاشت و به جرگه مربیان پیوست.

تولد فریدون زندیجشن تولد فریدون زندی

مربی باشگاه دینامو درسدن

باشگاه دینامو درسدن، گورینو کاپرتی را به‌عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. قرارداد این مربی ۴۰ ساله تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ خواهد بود.

فریدون زندی که پیش از این هدایت تیم را بعد از برکناری اشمیت به عهده داشت، در کنار هایکو شولز و همچنین مربی دروازه‌بانان دیوید یلدل و مربی بدنساز، ماتیاس گره دستیاران کاپرتی در درسدن خواهند بود.

باشگاه دینامو درسدن تصمیم گرفت به همکاری‌اش با الکساندر اشمیت پایان داده و با حضور فریدون زندی به‌عنوان سرمربی موقت به کار خود ادامه دهد. مربی ۴۲ ساله ایرانی-آلمانی روز گذشته بعد از یک سخنرانی کوتاه، به‌عنوان نفر اول کادر فنی بازیکنان را تمرین داد اما با انتخاب کاپرتی بار دیگر شاهد حضور او به‌عنوان کمک مربی در تیم خواهیم بود.

تولد فریدون زندیفریدون زندی

جشن تولد فریدون زندی استقلالی سابق

حدود ۱۸ سال قبل بود که فریدون زندی در زمان عضویت در باشگاه لوبک آلمان، به‌عنوان یک هافبک خوش تکنیک و محبوب، با نظر برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی دعوت شد و بعدها به فوتبال ایران آمد و برای استیل‌آذین و استقلال هم بازی کرد.

این چپ‌پای ایرانی- آلمانی و دوست داشتنی که از نظر فنی و رفتاری یکی از چهره‌های شاخص سال‌های بازی خود بود و اکنون در عرصه مربیگری فعالیت دارد، بیشتر با گل‌های زیبا از روی ضربات ایستگاهی یا پشت محوطه در ذهن هواداران فوتبال مانده که خاطره‌انگیزترین گل او برای استقلالی‌ها مقابل پرسپولیس در دربی ۷۴ بود.

زندی در سال های اخیر در آلمان سکونت داشته و دوره های مربیگری را در این کشور طی کرده است و شمع کیک های تولد ۴۳ سالگی اش را فوت کرد.

ورزش سه , خبر انلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس