جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جشن تولد امیر عابدزاده با تبریک خاص پدر اسطوره اش

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 28 آوریل 2022 اشتراک:
امیر عابدزاده تازه ترین ها از دنیای ورزش
امیر عابدزاده دروازه‌ بان ایرانی پونفرادینا و ستاره تیم ملی 29 سالگی اش را جشن گرفته و پدر اسطوره اش احمدرضا عابدزاده تولد پسرش را تبریک گفته است.

دروازه بان محبوب تیم ملی فوتبال کشورمان در اردیبهشت سال ۷۲ در تهران متولد شده و ۲۹ سالگی اش را جشن گرفته است. در ادامه عکس های به مناسبت جشن تولد امیر عابدزاده را در پرشین وی مشاهده کنید.

جشن تولد امیر عابدزاده

امیر عابدزاده متولد ۶ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۷۲ در تهران می باشد وی دروازه بان تیم ملی و پونفرادینا بازی می کند.

احمدرضا عابدزاده با انتشار تصاویری در کنار پسرش نوشت : امیر پسرم؛ تو با جسارت یکسال دیگر بمن یادآور شدی که حضورم درین دنیا اتفاقی نبوده و نیست، من بدنیا آمدم تا شکوه و افتخار آفرینی تو را در کنار خانواده و ملت عزیزم ببینم و جشن بگیرم.
زندگی کردنت در لحظه مبارک.🎂⚽️❤️

دروازه بان تیم ملی نیز با انتشار تصویری نوشت : 🎂زنده‌ ام برای شاد بودن🎂 شُکرت

امیر در بحبوحه انتقال احمدرضا به سپاهان و جدایی از استقلال متولد شد. دو ماه بعد و در اوایل تیر ۷۲ نیز عابدزاده دچار آن مصدومیت تلخ و طولانی مدت برابر چین تایپه شد و مدت زیادی از فوتبال دور بود تا در نهایت به پرسپولیس رفت.

از چهره احمدرضا پیداست این تصویر احتمالا برای تابستان یا پاییز ۷۲ باشد و پدر در روزهای ابتدایی مصدومیت و دوری از فوتبال، درگیر فرزند تازه متولد شده خود شده است.

جشن تولد امیر عابدزادهجشن تولد امیر عابدزاده

کودکی دروازه بان تیم ملی و خواهرش نگار

روزهای کودکی امیر و فوتبال درون خانه ای مرسوم در آن زمان. آن دو پشتی زرشکی رنگ در خانه اغلب ایرانی ها حکم دروازه را ایفا می کرد و نگار، دختر احمدرضا احتمالا اولین نفری بوده که توانایی های دروازه بانی امیر را به چالش کشیده است. شاید این اولین واکنش امیر باشد و او اولین مهاجمی که مغلوب کرده، خواهرش بوده است.

جشن تولد امیر عابدزادهکودکی امیر و نگار عابدزاده

جشن تولد امیر عابدزاده ستاره تیم ملی

از همان سال های ابتدایی تولد امیر عابدزاده بود که پدر مشهور تمایل داشت همه جا فرزند تازه متولد شده خود را به همراه ببرد. در اواسط دهه ۷۰ دیگر امیر پای ثابت بازی های پرسپولیس در استادیوم آزادی بود و گاهی به اندازه دیگر بازیکنان تیم تشویق شد و البته به شکل جالبی هم به ابراز احساسات هواداران پاسخ می داد.

اما در نهایت در سال های پایانی دهه ۷۰ دیگر تقریبا در هر مسابقه ای امیر یا پیش از بازی کنار احمدرضا گرم می کرد یا روی نیمکت بغل او می نشست. حالا در سالگرد تولد ۲۹ سالگی امیر، او تبدیل به دروازه بانی مطرح شده و سال هاست در اروپا به فوتبال خود ادامه می دهد.

جشن تولد امیر عابدزادهاحمدرضا عابدزاده و پسرش

امیر عابدزاده چند سالی است پای ثابت اردوهای تیم ملی است و حتی اخیرا در چند مسابقه جایگاه شماره یک را از آن خود کرد. البته از بدشانسی او و خوش شانسی فوتبال ایران، در این مقطع این‌قدر سنگربان درجه یک داریم که اصلا مشخص نیست کدام یکی در جام جهانی درون دروازه تیم ملی قرار خواهند گرفت.

ورزش سه , اینستاگرام

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس