جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

نامزد نیمار برزیلی در جشن قهرمانی خبرساز پاری‌ سن‌ ژرمن

تاریخ نشر :سه‌شنبه 26 آوریل 2022 اشتراک:
نامزد نیمار تازه ترین ها از دنیای ورزش
نیمار برزیلی در جشن قهرمانی خصوصی بازیکنان پاری‌ سن‌ ژرمن حضور یافت و در این مراسم از نامزد مدلش رونمایی کرده است.

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن شگفتی ساز شده و اما در جشن قهرمانی خبرساز تیمش گفته می شود دوست دختر جدیدش را به همراه داشته است. در ادامه عکس های از نامزد نیمار را در پرشین وی مشاهده کنید.

نامزد نیمار برزیلی

ستاره‌ های پاری‌ سن‌ ژرمن پس از تساوی ۱-۱ مقابل لنس در روز شنبه، برای کسب دهمین عنوان قهرمانی لیگ ۱، جشن گرفتند.

بازیکنان در روز یکشنبه در باغ جمع شدند و نیمار جشن را رهبری کرد. او میکروفون را گرفت و هم‌تیمی‌اش ادریس گانا گِیه از او در حال آواز خواندن و رقصیدن فیلمبرداری کرد و آن را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

برونا بیانکاردی، نامزد نیمار هم در جشن حضور داشت. نیمار و برونا در ماه ژانویه بالاخره رابطه خود را علنی کردند.

گل خیره‌ کننده لیونل مسی در تساوی مقابل لنز باعث شد تا آنها عنوان قهرمانی را بدست آورند. نیمار در کنار گوئی، پاسکال کیمپمبه، مارکینیوس، دانیلو پریرا و تعدادی دیگر از ستاره‌ های پاری‌ سن‌ ژرمن که در این مهمانی جمع شده بودند، عکس گرفت و در اینستاگرام گذاشت.

نامزد نیماربازیکنان پاری سن ژرمن

عکس های نامزد نیمار

کسی که در هیچ‌ یک از عکس های به اشتراک گذاشته شده در رسانه‌های اجتماعی دیده نشد، کیلیان امباپه بود که هدف رئال مادرید است. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا این جوان ۲۳ ساله در جشن حضور داشت یا خیر. حضور مسی هم در این مهمانی مشخص نیست و این بازیکن آرژانتینی در هیچ یک از پست‌ های اینستاگرامی از جشن حضور نداشت.

تیم مائوریسیو پوچتینو پس از پیروزی شوکه‌ کننده لیل در سال گذشته، عنوان قهرمانی فرانسه را پس گرفت. این هشتمین باری است که پاریسی‌ ها در ده فصل اخیر جام لیگ ۱ را بالای سر می‌ برند. اما پوچتینو در روزی که تیم را قهرمان کرد توسط هواداران خودی هو شد و انتظار میرود که خیلی زود باشگاه را ترک کند.

نامزد نیمارنامزد نیمار در مهمانی بازیکنان پاری سن ژرمن

جشن قهرمانی پاری سن ژرمن

بازیکنان پی اس جی روز گذشته تصمیم گرفتند که پس از قهرمانی جشنی را به همین مناسبت برگزار کنند. نیمار با انتشار تصاویری نشان داد که بار دیگر ستاره این مهمانی بوده است اما نکته جالب توجه اینکه علیرغم حضور بسیاری از بازیکنان پی اس جی در این مهمانی، خبری از لیونل مسی در تصاویری که بازیکنان به اشتراک گذاشتند نبود.

به نظر می‌رسد که این بازیکن آرژانتینی که پیش از این در تیم بارسلونا همیشه مورد احترام هواداران بوده، هنوز نتوانسته با رفتار متفاوتی که هواداران فرانسوی در قبال او در پیش گرفته‌اند کنار بیاید.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس