جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اتفاق عجیب در جشن تولد کریم انصاری فرد در اردوی تیم ملی

تاریخ نشر :سه‌شنبه 29 مارس 2022 اشتراک:
جشن تولد کریم انصاری فرد تازه ترین ها از دنیای ورزش
مراسم زدن کیک به صورت کریم انصاری فرد به مناسبت جشن تولدش حادثه ساز شد و صورت این بازیکن زخمی شده است.

در اتفاقی غیرمنتظره در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان که بازیکنان طبق یک عادت صورت بازیکنی که تولدش بوده را کیک مالی می کنند یک اتفاق تلخ روی داده است. در ادامه عکس های از جشن تولد کریم انصاری فرد را در پرشین وی مشاهده کنید.

جشن تولد کریم انصاری فرد

دیروز جشن تولدی برای کریم انصاری فرد برگزار شد که طبق یک عادت غلط همیشگی، مراسم زدن کیک به صورت بازیکن موردنظر انجام شد اما این بار حادثه ای عجیب رخ داد!

داخل این کیک دو طبقه، یک شی سخت وجود داشته که به صورت و چشم کریم انصاری‌فرد در این مراسم برخورد کرد و کار به زدن بخیه و حضور این بازیکن در بیمارستان کشیده شد.

این تصاویر که ملاحظه می‌کنید مربوط به جشن تولد انصاری‌فرد در سال ۱۳۹۶ است؛ کاملا پیداست که بازیکنان ایرانی به موازات فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی که خیلی‌ها را در حال زدن کیک به سروصورت صاحب تولد می‌بینند از این حرکت استقبال می‌کنند!

جشن تولد کریم انصاری فردجشن تولد کریم انصاری فرد

حادثه تلخ در اردوی تیم ملی

حالا حتما باید حادثه‌ای رخ می‌داد تا بعضی‌ها متوجه شوند یک جشن تولد ساده را می‌توان جور دیگری برگزار و حداقل کاری کرد تا بازیکن تیم ملی، یک شب قبل از مسابقه به بیمارستان نرود. بازیکن ملی اگر به خاطر چنین مسئله ساده‌ای راهی بیمارستان شود، یعنی ایرادی بزرگ متوجه خود ماست…

انصاری‌فرد به گفته افراد حاضر در اردوی تیم ملی، واقعا شانس آورد که اتفاق بدتری برایش رخ نداد…

توضیح فدراسیون فوتبال درباره این ماجرا هم مشخصا از سر ناچاری است و شاید در هیچ کجای دنیا، فدراسیون‌های فوتبال چنین بیانیه‌ای را منتشر نکرده‌اند: «این آسیب دیدگی که در محدوده نزدیک به چشم رخ داده موجب نگرانی اعضای تیم ملی شده و انصاری فرد مورد معاینه پزشکان قرار گرفت.

بر اساس معاینات و مداوای صورت گرفته که دیشب انجام شد خطری برای انصاری فرد وجود ندارد و طبق اعلام کادر سرپرستی و پزشکی وضعیت مهاجم تیم ملی هم اکنون مطلوب بوده و این آسیب دیدگی، نگران کننده نیست.»

جشن تولد کریم انصاری فردکریم انصاری فرد

حادثه در جشن تولد کریم انصاری فرد

بعد از ضیافت شام ملی‌پوشان فوتبال ایران به میزبانی هتل پردیسان مشهد، شاگردان دراگان اسکوچیچ در اقدامی روحیه‌بخش تصمیم به برگزاری جشن تولد کوچکی برای کریم انصاری‌فرد گرفتند تا این ستاره‌ی باتجربه، شمع کیک ۳۳ سالگی‌اش را فوت کند.

بعد از برگزاری جشن تولد، برخی از بازیکنان تیم ملی تصمیم گرفتند تا کیک تولد را به صورت انصاری‌فرد بکوبند و به نوعی صورت این بازیکن باتجربه را کیک‌مالی کنند.

اتفاقی که با یک حادثه برای کریم انصاری‌فرد همراه شد و یک شی کوچک که در کیک موجود بود به صورت مهاجم تیم ملی برخورد کرد و باعث خراشیدگی پلک او شد.

خوشبختانه براساس اخبار مخابره شده از اردوی تیم ملی، چشم انصاری‌فرد آسیب خاصی ندیده اما بعد از این اتفاق، او به اتاق پزشک تیم ملی رفت تا چشمش را پانسمان کند.

امیدواریم با این اتفاق بساط این شوخی نه چندان موردپسند از تیم ملی و البته تیم‌های باشگاهی هم جمع شود.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس