پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رقص جالب بازیکنان تیم ملی با آهنگ مازندرانی در اتوبوس

تاریخ نشر :دوشنبه 28 مارس 2022 اشتراک:
رقص بازیکنان تیم ملی تازه ترین ها از دنیای ورزش
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی می باشد و روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی حضور خواهد داشت و بازیکنان نیز از این موضوع خوشحال می باشند.

ملی پوشان کشورمان که برای دیدار با لبنان خود را آماده می کنند در اتوبوس با انجام شادی خاصی سوژه رسانه ها شده اند. در ادامه ویدیویی جالب از رقص بازیکنان تیم ملی را در پرشین وی مشاهده کنید.

رقص بازیکنان تیم ملی

علیرضا بیرانوند ویدیویی جالب از جو اتوبوس تیم ملی و حرکات موزون بازیکنان با آهنگ مازندرانی در اتوبوس تیم ملی در اینستاگرامش منتشر کرد.

پس از شکست تیم ملی مقابل کره در سئول، انتقادهای زیادی به دراگان اسکوچیچ وارد شد و حتی خبرهایی مبنی بر جدایی او پس از بازی مقابل لبنان به گوش رسید. حتی در بعضی خبرها از ژاردیم، استراماچونی و حتی جواد نکونام و علی دایی به عنوان گزینه‌های جایگزینی او نام برده شد.

حال محمد جماعت مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در توئیتی از ماندن اسکوچیچ در تیم ملی و حضورش در جام جهانی به عنوان سرمربی ایران خبر داد و نوشت: اسکوچیچ قطعاً در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست.

رقص بازیکنان تیم ملیسرمربی تیم ملی فوتبال

دلیل غیبت سردار آزمون در تمرین

حمید استیلی در خصوص میزبانی مشهد از دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان گفت: جا دارد از مردم خوب خراسان تشکر کنم که از بدو ورود ما فوق‌العاده خوب کار کردند. میزبانی قابل توجهی در مسیر فرودگاه تا هتل و در هتل محل اقامت داشتند، همچنین شرایط زمین تمرینی امروز هم مطلوب بود.

او ادامه داد: بازدیدی از زمین چمن ورزشگاه امام رضا(ع) داشتیم که فوق‌العاده زمین خوبی دارد. ان‌شاالله تا روز مسابقه نیز غلتک بخورد تا شرایط بهتری پیدا کند. وضعیت رختکن‌ها را نیز مشاهده کردیم که خوشبختانه شرایط مطلوبی داشت.

رقص بازیکنان تیم ملی در اتوبوس

گفتنی است ستاره های تیم ملی فوتبلال کشورمان با روحیه خوبی در اردو حضور دارند و ویدئوی پر بازدید بیرانوند از وضعیت اتوبوس تیم ملی؛ همخوانی شجاع و سردار با آهنگ شمالی منتشر شده است.

رقص بازیکنان تیم ملیبازیکنان تیم ملی

مدیر تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به حضور تماشاگران در دیدار مقابل لبنان ابراز کرد: ان‌شاالله تماشاگران نیز در ورزشگاه امام رضا(ع) حاضر شوند و یک مسابقه خوب در کنار هواداران داشته باشیم.

استیلی درباره وضعیت ملی‌پوشان عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان سرحال و آماده هستند و تست کرونای آنها نیز منفی شده است. یکی، دو بازیکن هم دیرتر از بقیه به اردو ملحق می‌شوند و از فردا یا پس فردا تمام بازیکنان را دراختیار داریم.

او درباره غیبت سردار آزمون در تمرین امروز تیم ملی گفت: او به دلیل خستگی تمرین نکرد، اما فردا یا پس فردا تمام بازیکنان در تمرین تیم ملی حضور خواهند داشت.

ورزش سه , خبر انلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس