جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اعتراف عجیب مایکل اوون ستاره پیشین لیورپول درباره همسر و دخترش

تاریخ نشر :چهارشنبه 15 ژوئن 2022 اشتراک:
مایکل اوون و همسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
مایکل اوون ستاره لیورپول و منچستریونایتد اعترافات عجیبی کرده و عنوان کرده که زمانی به همسر و دخترش جما حسادت می کرده است.

ستاره سابق تیم های لیورپول و منچستر یونایتد بعد از خداحافظی اش از فوتبال گفته که به همسر و دخترانش حسادت می کرده و برای همین به مشاوره مراجعه کرده است. در ادامه عکس های از مایکل اوون و همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

مایکل اوون و همسرش

مایکل اوون ستاره پیشین لیورپول و منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس می‌گوید: «من آنقدر به همسرم و دخترم جما حسادت می‌کردم که نیاز به مشاوره داشتم.»

او به خاطر حسادت به دخترش جما، مجبور به مشاوره برای نجات ازدواجش شد.

ستاره سه‌شیر اعتراف کرد که وضعیت روحی او پس از بازنشستگی از فوتبال بسیار پرمخاطره بود، او از همه چیز عصبانی می‌شد، از جمله رابطه نزدیک همسرش لوئیز با فرزند بزرگ‌ترشان. اکنون جمای ۱۹ ساله در حال تبدیل شدن به یک ستاره در ویلای «جزیره عشق» است؛ نمایش تلویزیونی معروف بازی دوستیابی.

اوون در سال ۲۰۲۰ در کتاب زندگی‌نامه خود به نام Reboot نوشت: «در کمال تعجب، در سال ۲۰۱۴ متوجه شدم که در لبه پرتگاه ایستاده‌ام. داشتن آن نوع ذهنیت و رفتار، من را به نقطه‌ای رساند که مجبور بودم به دنبال کمک حرفه‌ای باشم. سال‌ها، به‌خاطر اخلاقیات درونی‌ ام به شدت نسبت به لوئیز سخت می‌ گرفتم، به خصوص در مورد رابطه نزدیک او با دخترمان جما.»

مایکل اوون و همسرشمایکل اوون و همسرش با فرزندانش

زندگی اسطوره لیورپول و منچستریونایتد

مایکل ادامه داد: «اجازه دهید خیلی واضح بگویم که هیچ‌یک از اینها به هیچ‌وجه بازتابی از احساس من در مورد جما یا لوئیز نبود. من هر دوی آن‌ها را با تمام وجودم دوست دارم. با این حال، من همه چیز را بر سر لوئیز خالی می‌کردم. او را متهم می‌کردم به اینکه تمام وقتش را با فرزند بزرگ‌ترش می‌گذراند و بچه‌های دیگر را نادیده می‌گیرد. در حالیکه این موضوع اصلاً درست نبود.»

سرانجام، با کمک یک دکتر از دورانی که مایکل در منچستریونایتد می‌گذراند، او و لوئیز با هم نزد یک مشاور رفتند و سپس مایکل به تنهایی به مشاوره گرفتن ادامه داد. او افزود: «به ورطه‌ای به نام طلاق خیره می‌شدم، وحشت‌ می‌کردم.»

مایکل اوون و همسرشاسطوره فوتبال با دخترش

مایکل اوون و همسرش با فرزندانشان

مایکل با غرور در مورد دختر «باهوش، بامزه، مهربان، وفادار و شایسته» خود صحبت می‌کند. اما او همچنین در پادکست Walking The Dog دخترش را در رقابت اسب‌سواری «ترسناک» می‌نامد. مایکل در مصاحبه‌ای درباره نقش جما در برنامه شبکه آی‌تی‌وی گفت: «او هنوز بچه ماست. من هنوز بچه پدر و مادرم هستم و ۴۲ ساله هستم! این طور است.»

این در حالی است که نشریه «سان» فاش می‌کند که جما پس از ترک ویلای جزیره عشق، برای برنامه تلویزیونی خودش آماده است. مدیران تلویزیون مشتاق هستند که جما را برای یک برنامه نمایشی به کار بگیرند که داستان زندگی او را به عنوان دختر مایکل اوون بیان می‌کند. تهیه‌کنندگان معتقدند دنبال کردن جما در پاتوق‌های شیک چشایر و همچنین سفرهای او به دبی می‌ تواند برای مخاطب جالب باشد.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس