پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

شایعه جدایی کیمیا علیزاده به خاطر اقدام بحث‌ برانگیزش در اینستاگرام

تاریخ نشر :دوشنبه 01 آگوست 2022 اشتراک:
کیمیا علیزاده تازه ترین ها از دنیای ورزش
کیمیا علیزاده تکواندو کار سابق کشورمان شایعات زیادی پیرامون جدایی اش از همسرش حامد معدنچی مطرح شده و او عکس های همسرش را حذف کرده است.

تکواندو کار سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که به آلمان مهاجرت کرده به تازگی در صحفه شخصی اش تصاویر همسرش حامد معدنچی را حذف کرده و در کنار پدر و مادرش این روزها حضور دارد. در ادامه جزئیات جدایی کیمیا علیزاده را در پرشین وی مشاهده کنید.

جدایی کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده یکی از معروف‌ترین ورزشکاران تاریخ ایران است. او به واسطه مدالی که در بازی‌های المپیک به دست آورد تبدیل شد به اولین زن تاریخ ورزش ایران که توانسته در المپیک کسب مدال کند.

این موضوع تنها موردی نیست که کیمیا را بسیار مطرح کرده، چون او اندکی بعد از کسب مدال، از ایران مهاجرت و پناهنده آلمان شد. این اتفاق در حالی اتفاق افتاد که رسانه‌های اروپایی توجه زیادی به این مورد نشان داده و مهاجرت این ورزشکار ایرانی را برجسته کردند.

جدایی کیمیا علیزادهکیمیا علیزاده و همسرش

رفتن کیمیا از ایران، اما چندان بدون و حرف وحیدث نبود؛ از همان روز نخست شایعه شد که او به خواست همسرش مهاجرت کرده و خودش چندان رغبتی نداشته است. این مورد، اما با واکنش کیمیا مواجه و این موضوع را تکذیب کرد.

جدایی کیمیا علیزاده از همسرش حامد

با این حال در ایران، بسیاری از رسانه‌ها نقش همسر او را در مهاجرتش پررنگ توصیف کردند. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که حالا کیمیا به تازگی دو اقدام بحث‌برانگیز در اینستاگرام داشته که برایش شایعات مختلفی به همراه داشته است؛ اولین آن‌ها مربوط به انتشار پستی با لباس عروسی است که با متنی عجیب به ماجرای طلاق احتمالی‌اش دامن زده است.

این طلاق احتمالی در یکی دو سایت ایرانی هم در چند روز گذشته بازتاب داشته است. مورد جدیدتر، ولی مربوط به پاک کردن تصاویر همسر سابق در اینستاگرام است. اقدامی که مباحث تازه‌ای به همراه داشته است. با وجود چنین موضوعاتی هنوز به طور رسمی خبری از جدایی کیمیا علیزاده درباره شایعات رخ داده مطرح نشده است.

شایعه جدایی کیمیا علیزاده به خاطر اقدام بحث‌ برانگیزش در اینستاگرامکیمیا علیزاده

زندگی قهرمان تکواندو در آلمان

کیمیا علیزاده در ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ با حامد معدنچی، والیبالیست پیشین، ازدواج کرد.وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ورزش ایران در بازی‌ های المپیک، برنده مدال شده‌ است.

در ۱۸ دی ۱۳۹۸ برخی خبرگزاری‌ ها از بازنگشتن وی از سفر به کشور هلند خبر داده و اعلام کردند که وی در بازی‌ های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو با پرچم کشور هلند بر روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

در ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ دولت آلمان درخواست پناهندگی کیمیا علیزاده را پذیرفت و از آن زمان هنوز موفقیتی بدست نیاورده و در مسابقات قهرمانی اروپا حذف شد.

فرارو , وقت صبح

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس