شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

لوییس سوارز و خانواده اش در مراسم معارفه تیم جدیدش در اروگوئه

تاریخ نشر :سه‌شنبه 02 آگوست 2022 اشتراک:
لوییس سوارز تازه ترین ها از دنیای ورزش
لوییس سوارز بازیکن تیم فوتبال کشورش ناسیونال اروگوئه شد و به لطف دوست صمیمی اش لیونل مسی به همراه خانواده اش با جت شخصی او در مراسم معارفه شرکت کرد.

ستاره اروگوئه ای سابق اتلتیکو مادرید به تیم زادگاهش رفته و در این میان مسی برای او آرزوی موفقیت کرده و جت شخصی اش را در اختیار وی قرار داده است. در ادامه لوییس سوارز و خانواده اش را در پرشین وی مشاهده کنید.

لوییس سوارز و خانواده اش

مهاجم اروگوئه ای سابق اتلتیکو مادرید، بارسلونا و لیورپول در این تابستان به تیم ناسیونال اروگوئه پیوسته است تا بدین ترتیب فوتبال حرفه ای خود را از همان جایی که شروع کرده است به پایان ببرد چرا که او به تیم دوران نوجوانی خود بازگشته است.

سوارز که در حال حاضر ۳۵ سال دارد، فوتبال اروپا را ترک کرد. او بین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ در بارسلونا حضور داشت که می توان گفت درخشان ترین زمان در دوران حرفه ای او نیز مربوط به دوران حضورش در بارسلونا بود چرا که او به همراه آبی و اناری ها توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و البته کفش طلا را هم فتح کند. سوارز در فصل ۲۰۱۳/۱۴ هم در لیورپول به طور مشترک با کریستیانو رونالدو فاتح کفش طلا شده بود.

سوارز که به ناسیونال اروگوئه برگشته است، در حضور پرشور هواداران ناسیونال که به استقبال او آمده بودند معارفه شد. لوئیس سوارز برای این مراسم معارفه خانواده خود را هم به ورزشگاه ۳۴ هزار نفری گرن پارک برده بود.

او در حال حاضر سه فرزند با نام های دلفینا، بنجامین و لوتارو دارد و خوشحالی معروف او هم پس از گلزنی که سه انگشت دستش را می بوسد به همین دلیل است.

لوییس سوارز و خانواده اشلوییس سوارز و خانواده اش در باشگاه ناسیونال

پیام مسی به بهترین دوستش

برنده هفت توپ طلای فوتبال جهان البته بعد از اولین حضور سوارس در ورزشگاه گران پارک سنترال و همراه با تیم ناسیونال به او تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد. مسی در پیام خود نوشت که از این بعد وضعیت و اخبار باشگاه ناسیونال را از پاریس دنبال خواهد کرد.

ستاره آرژانتینی نوشت: «می‌ دانم که این بودن در ناسیونال برای تو چقدر مهم است، بازگشت به خانه ات و به کشورت بعد از مدتهای طولانی و آماده شدن برای جام جهانی در چند ماه آینده. حالا من باید از اینجا ناسیونال را پیگیری کنم.»

سوارس در تابستان نیز به همراه خانواده خود مهمان مسی در یک عمارت مجلل در یک جزیره خصوصی بود، عمارتی که ۲۵۰ هزار پوند در هفته هزینه آن بود.

لوییس سوارز و خانواده اش در اروگوئه

لوئیس سوارس به باشگاه اول خودش یعنی ناسیونال اروگوئه پیوست و البته حضور در مراسم پراحساس استقبال هواداران باشگاه برای او به لطف بهترین دوستش یعنی لیونل مسی عملی شد.

لوییس سوارز و خانواده اشلوییس سوارز

مسی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، به هم‌ تیمی سابق خود در بارسلونا جت شخصی خود را که ارزشی ۱۲ میلیون پوندی دارد قرض دارد تا سوارس بتواند با خانواده‌اش به شکلی مجلل به کشورش برود و در مراسم معارفه باشگاه ناسیونال شرکت کند.

این جت که شماره ۱۰ مسی روی قسمت دم آن خودنمایی می کند نام این ستاره آرژانتینی را به همراه اسم همسر و فرزندانش تیاگو، چیرو و متئو روی خود دارد.

فوتبالی , خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس