جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

کریم بنزما و نامزدش جردن اوزونا در انتظار اولین فرزند

تاریخ نشر :دوشنبه 31 اکتبر 2022 اشتراک:
کریم بنزما تازه ترین ها از دنیای ورزش
کریم بنزما ستاره مطرح فوتبال و نامزدش جردن اوزونا در انتظار فرزند خود هستند و این فوتبالیست مشهور برای چهارمین بار است که پدر می شود.

ستاره فرانسوی رئال مادرید که امسال را می توان سال شانس او نامید در انتشار فرزندش می باشد و گفتنی است او اکنون سه فرزند دارد. در ادامه عکس ها از کریم بنزما و نامزدش را در پرشین وی مشاهده کنید.

کریم بنزما و نامزدش

ماه اکتبر یک ماه به یاد ماندنی برای کریم بنزما شد. چند هفته پیش که توپ طلا را برد، حالا هم متوجه شده که شریک زندگی‌اش «جردن اوزونا» باردار است و آنها اولین فرزند خود را با هم خواهند داشت.

کریم بنزما و «جردن اوزونا» در ماه آگوست، پس از شایعاتی مبنی بر قرار ملاقاتشان، رابطه خود را تایید کردند و حالا خبر رسیده که این زوج به زودی صاحب فرزند خواهند شد.

این خبر را ABC منتشر کرده و اضافه می‌کند که هر دو از این اتفاق بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستند. همچنین گزارش شده که جردن اوزونا به طور موقت حرفه مدلینگ خود را کنار خواهد گذاشت تا بر روی مادر بودن تمرکز کند.

کریم بنزما و نامزدشکریم بنزما و نامزدش

فرزندان فوتبالیست مشهور فرانسوی

البته اولین بار نیست که کریم پدر می‌شود؛ او سه فرزند دیگر هم دارد و این چهارمی خواهد بود. یکی از فرزندان او از رابطه قبلی‌ اش به نام «ابراهیم» در مراسم اهدای توپ طلا در پاریس حضور داشت. اما جردن اولین بار است که مادر می‌ شود و بسیار ذوق‌ زده است.

بنزما در مصاحبه‌های قبلی خود همیشه از اهمیت خانواده صحبت کرده. او به مجله «ووگ» گفت: «خانواده‌ام الهام‌ بخش من هستند و ارزش‌ها و اخلاقیاتی که والدینم به من یاد داده‌اند به من کمک کرد تا به اینجا برسم و چنین شخصیتی داشته باشم.

کریم بنزما و نامزدشپدر و مادر کریم بنزما

ایمانم هم هرروز به من کمک می‌ کند تا متمرکز بمانم، و در تمام زمینه‌ها به من قدرت می‌بخشد؛ برای خانواده، برای حرفه‌ ام و برای همه چیزی که دارم.»

کریم بنزما و نامزدش جردن

جردن اوزونا با انتشار یک استوری رسما نامزدی خود با کریم بنزما را اعلام کرد. در ماه‌ های اخیر شایعات مختلفی در این خصوص منتشر شده بود و حالا این مدل تصمیم گرفت در اینستاگرام آن را اعلام کند. ستاره رئال مادرید در گذشته حواشی زیادی در زندگی شخصی خود داشت ولی در چند سال اخیر تمرکز او کاملا روی فوتبال بود.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس