شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

کوین یامگا و پدرش در آزادی با حرکت زیبای استقلالی‌ ها برای ستاره فرانسوی

تاریخ نشر :شنبه 17 فوریه 2024 اشتراک:
کوین یامگا تازه ترین ها از دنیای ورزش
کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال در ورزشگاه آزادی حضور یافت و بازیکنان استقلال پیش از شروع بازی با نفت آبادان با پیراهن‌ هایی که تصویر این مهاجم فرانسوی بر روی آن حک شده بود وارد زمین شدند و پیروز این دیدار شدند.

ستاره مصدوم استقلالی ها مهمان ویژه بازی این تیم در مصاف با نفت آبادان بوده و بازیکنان ایم تیم نیز به یاد این مهاجم محبوب خود تصویری از وی روی پیراهن های این تیم بوده است. در ادامه تصاویری از کوین یامگا و پدرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

کوین یامگا و پدرش

استقلال از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت آبادان رفت. بازیکنان استقلال پیش از شروع بازی با پیراهن‌هایی که تصویر کوین یامگا، ستاره مصدوم تیم‌شان روی اآن قرار داشت وارد زمین شدند.

یامگا امروز همراه با پدرش در ورزشگاه آزادی حضور دارد و تماشاگر بازی استقلال است.

گفتنی است چند وقت قبل بود که در تمرینات استقلال یک شوک بزرگ به آبی پوشان وارد شد و ستاره کلیدی این تیم یعنی کوین یانگا از برخورد شدیدی که با امید حامدی‌فر داشت به شدت از ناحیه چشم دچار آسیب‌دیدگی شد.

کوین یامگا و پدرشکوین یامگا و پدرش در ورزشگاه

ستاره فرانسوی استقلال در ورزشگاه

آسیب به چشم کوین یامگاه به قدری جدی بود که گفته شد احتمال دارد او بینایی خود را هم از دست بدهد و بعد از عمل‌هایی که انجام داده هنوز هم مشخص نیست که وضعیت این بازیکن مهم استقلال در نهایت چه خواهد شد.

یامگا امروز دیدار استقلال برابر صنعت نفت آبادان که با پیروزی یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا کرد. او در پایان بازی در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگاران داشت درباره این پیروزی استقلال گفت: “من خیلی خوشحال هستم چون برای تیم بسیار مهم بود که بخش دوم فصل را خوب آغاز کند.”

او در واکنش به این سوال که وضعیت مصدومیتش چگونه است گفت: “من نمی‌خواهم در مورد وضعیت شخصی‌ام صحبتی داشته باشم. مهمترین چیز موفقیت تیم است. همانطور که گفتم مهمترین چیز تیم است و نمی‌خواهم در مورد وضعیت خودم حرف بزنم.”

کوین یامگا و پدرشبازیکنان استقلال

کوین یامگا و پدرش در ورزشگاه آزادی

استقلال در دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت رفته است. آبی‌پوشان برای تثبیت صدرنشینی و افزایش فاصله با رقبا، در پی کسب پیروزی در این مسابقه هستند.

نکته جالب اینکه کوین یامگا، وینگر فرانسوی استقلال که دچار مصدومیت شدید از ناحیه چشم شده، هم تیمی‌ هایش را تنها نگذاشته و در استادیوم به همراه پدر خود حضور پیدا کرده است.

پس از آسیب‌دیدگی این بازیکن از ناحیه چشم و بر اثر برخورد استوک‌ های حامدی‌ فر با صورتش، یامگا فصل را به‌طور کامل از دست داد و استقلالی‌ها امیدوارند تا این بازیکن بتواند در فصل بعد برای آبی پوشان به میدان برود.

خبرانلاین , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس