یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

کریستیانو رونالدو جونیور پدرش را در جشن قهرمانی النصر سنگ رو یخ کرد!

تاریخ نشر :یکشنبه 18 فوریه 2024 اشتراک:
کریستیانو رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
در جشنی که برای تیم زیر 13 سال النصر برگزار شده بود آن ها از سوی تیم بزرگسالان به خاطر قهرمانی تحسین شدند و حرکت جنجالی پسر رونالدو در این جشن حسابی خبرساز شد و او پدرش را سنگ روی یخ کرده و با او دست نداده است.

فرزند ارشد ستاره پرتغالی النصر در جشن قهرمانی حرکت عجیبش سوژه رسانه ها شده است و پیروز لیگ عربستان شده است. در ادامه تصاویری جنجالی از کریستیانو رونالدو جونیور پسر را در پرشین وی مشاهده کنید.

کریستیانو رونالدو جونیور پسر

رونالدو جونیور برای تیم زیر ۱۳ ساله‌های النصر بازی می‌کند و با تیمش در سه بازی مانده به پایان لیگ عربستان در رده پایه، به عنوان قهرمانی رسید.

این ستارگان آینده النصر، برای جشن گرفتن این عنوان با هم باشگاهی‌های خود در رده بزرگسالان قبل از جدال این تیم در لیگ برتر عربستان مقابل الفتح قبل از شروع بازی به زمین رفتند.

جوانان باشگاه در میان تشویق‌های بلند و آتش بازی از تونل خارج شدند و طبق برنامه از پیش تعیین شده، برای دست دادن با بازیکنان تیم بزرگسالان به صف جلو رفتند.

کریستیانو رونالدو جونیور پسرحرکت عجیب پسر رونالدو

جنجال در جشن قهرمانی النصر

کریستیانو رونالدو جونیور پسر پشت صف قرار گرفته بود. او هنگامی که از کنار پدرش رد می‌شد راهش را کج کرد و با پدر سوپر استارش دست نداد. رونالدو از این حرکت غیرمنتظره پسرش شوکه شد و به نظر می‌رسد که حتی چیزی هم به او گفت، اما پسر تنها به پدر نگاه کرد و از کنارش رد شد.

رونالدو در مقابل الفتح تنها به ۱۷ دقیقه زمان نیاز داشت تا گل اول تیمش را بزند و تعداد گل‌های خود را در ۲۰ بازی در لیگ برتر عربستان به ۲۲ گل برساند.

فوتبالدست ندادن جونیور با پدرش

این تیم در صورت پیروزی در دیدار امشب، که تا اینجای کار در آن با نتیجه ۲-۱ پیش است، با یک بازی بیشتر به چهار امتیازی الهلال صدرنشین می‌رسد و همچنان کار سختی را برای ربودن عنوان قهرمانی در پیش خواهد داشت.

درخشش کریستیانو رونالدو جونیور پسر

با فاصله کمی از شکست دوباره النصر و رونالدو مقابل الهلال در تورنمنت جام فصل ریاض، فرزند فوق ستاره پرتغالی موفق شد به همراه النصر در رقابت‌های لیگ زیر سیزده ساله‌های عربستان عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

کریستیانو رونالدو جونیور پسررونالدو با پسرش

در شرایطی که سه هفته به پایان این فصل از رقابت‌های لیگ زیر سیزده ساله‌ها باقی مانده است، اما النصر موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

کریستیانو جونیور فرزند رونالدو که عضو تیم زیر سیزه ساله‌ های النصر است، نقش مهمی در کسب این قهرمانی داشت تا زودتر از پدرش در این فصل، یک جام قهرمانی را به دست بیاورد.

کریستیانو جونیور سابقه حضور در تیم‌های آکادمی رئال مادرید، یوونتوس و منچستر یونایتد را دارد و پس از انتقال پدرش به النصر، راهی عربستان شد.

ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس