پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

خانواده رونالدو تماشاگر شکست پرتغال مقابل کره در قطر

تاریخ نشر :شنبه 03 دسامبر 2022 اشتراک:
کریستیانو رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
کریستیانو رونالدو همه اعضای خانواده اش در قطر حضور دارند تا از نزدیک شاهد بازی های تیم ملی پرتغالی و این ستاره باشند و تصاویری از آن ها منتشر شده است.

ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال نامزدش به همراه فرزندانش و خواهران وی بازی این تیم با کره جنوبی را از نزدیک تماشا کردند. در ادامه تصاویری جالب از خانواده رونالدو در قطر را در پرشین وی مشاهده کنید.

خانواده رونالدو در قطر

تیم های ملی گرتغال و کره جنوبی در آخرین دیداز از مرحله گروهی به مصاف هم رفتند.

در این دیدار پرتغال با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شد اما همچنان به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کرد و در این دیدار فک و فامیل کریستیانو رونالدو نیز بین تماشاگران بودند.

گفتنی است تیم ملی پرتغال دیشب در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم شکست خورد اما یاران رونالدو باز هم به عنوان تیم نخست گروه و کره جنوبی به عنوان تیم دوم گروه H راهی مرحله هشتم نهایی شدند.

خانواده رونالدو در قطرخانواده رونالدو در قطر

بازی های تیم ملی پرتغال

تیم ملی پرتغال به سختی توانست جواز حضور در رقابت های جام جهانی را کسب کنند. جایی که آن ها در دیدار پلی آف جام جهانی با غلبه بر مقدونیه شمالی جواز حضور در قطر را کسب کردند.

با وجود صعود سخت به جام جهانی قطر، تیم ملی پرتغال یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات محسوب می شود. فرناندو سانتوس امیدوار است با تکیه بر چند ستاره بزرگ خود از جمله کریستیانو رونالدو تا مراحل نهایی جام جهانی پیش رفته و حتی برای قهرمانی بجنگند.

تیم پرتغال در دو بازی اول خود دو پیروزی ارزشمند و مهم کسب کرد. جایی که آن ها با غلبه بر غنا و اروگوئه خیلی زود جواز حضور در مرحله حذفی جام جهانی را کسب کردند.

خانواده رونالدو تماشاگر شکست پرتغال مقابل کره در قطراقوام کریستیانو رونالدو در ورزشگاه

اما این ریسک ممکن است برای تیم ملی پرتغال گران تمام شود چرا که در صورت شکست این تیم برابر کره جنوبی و پیروزی با اختلاف گل غنا برابر اروگوئه ممکن است صدرنشینی برای تیم سانتوس از دست برود و آنگاه این تیم باید در مرحله حذفی با برزیل قدرتمند روبرو شود.

خانواده رونالدو در قطر

همسر و فرزندان کریستیانو رونالدو و هم چنین خواهر جورجینا در ورزشگاه محل دیدار پرتغال – کره جنوبی حضور پیدا کردند و ستاره پرتغالی فوتبال جهان را مورد تشویق قرار دادند اما در بازی پرتغال مقابل کره جنوبی، کریستیانو رونالدو اصلا عملکرد خوبی نداشت و در دقیقه ۶۵ بازی تعویض شد تا استراحت کند و برای دور حذفی آماده باشد.

خبر آنلاین , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس