جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

حواشی حضور دسته جمعی خانواده علیرضا بیرانوند در جام جهانی

تاریخ نشر :یکشنبه 04 دسامبر 2022 اشتراک:
علیرضا بیرانوند تازه ترین ها از دنیای ورزش
گفته می شود که خانواده علیرضا بیرانوند و تنی چند از چهره های فوتبالی کشورمان از جمله طارمی و جهانبخش با عزت اللهی در قطر حضور داشته اند.

گفته می شود که همسر و فرزندان گلر تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه دیگر فوتبالیست ها در زمان بازی های این تیم در قطر حضور داشتند. در ادامه تصاویری از خانواده علیرضا بیرانوند را در پرشین وی مشاهده کنید.

خانواده علیرضا بیرانوند

ظاهرا همسر بیرانوند و فرزندش به همراه پدر مهدی طارمی در هتل محل اقامت خبرنگاران بوده‌اند.

جام جهانی حالا برای ایرانی ها به پایان رسیده است اما بدون شک خبرها و حاشیه های آن تا مدت ها ادامه خواهد داشت.

در بازگشت خبرنگاران از قطر، مشخص شد که خانواده بعضی از فوتبالیست ها در هتلی که خبرنگاران حضور داشتند،اقامت کرده بودند، از جمله همسر و فرزند علیرضا بیرانوند و یک نفر آقا و یک خانم همراه آنها که برای خبرنگاران غریبه بوده‌ اند!

این در حالی است که پدر مهدی طارمی هم ظاهرا در همان هتلی که خبرنگاران بوده‌اند حضور داشته است.

خانواده علیرضا بیرانوندعلیرضا بیرانوند و فرزندانش

حضور خانواده این دو فوتبالیست مطرح تیم ملی در هتل محل اقامت خبرنگاران این شایعه را به وجود آورده که هزینه اقامت آنها بر عهده فدراسیون فوتبال بوده است!

خانواده علیرضا بیرانوند و عزت اللهی

شایعه ای که خیلی بعید است حقیقت داشته باشد، چرا که طارمی و بیرانوند آنقدر متمول هستند که نخواهند باری مالی را روی دوش فدراسیون فوتبال بگذارند. با این حال توضیح مسئولان فدراسیون و رد این شایعه می‌ تواند خط بطلانی باشد بر تمام این شایعات.

این اتفاق در حالی افتاده است که خانواده جهانبخش و عزت اللهی هم در قطر و البته در هتل دیگری حضور داشته‌ اند که ظاهرا آنها خودشان همه هزینه ها را متقبل شده‌ اند.

حواشی حضور دسته جمعی خانواده علیرضا بیرانوند در جام جهانیخانواده علیرضا بیرانوند

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابت‌های جام جهانی سه بازی برگزار کرد که علیرضا بیرانوند در دو دیدار آن به میدان رفت. دیدار اول برابر انگلیس تا دقیقه ۱۳ در زمین بود، اما به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی تعویض شد. او در دیدار با ولز جایش را به سیدحسینی حسینی داد، اما در دیدار با آمریکا به طور کامل حضور داشت.

بیراوند که در بازی با آمریکا پنجمین بازی خود در جام جهانی با پیراهن ایران را انجام می‌داد، با ۵ بازی و تنها ۳ گل خورده بهترین میانگین گل خورده را بین دروازه بان‌ های ایرانی دارد.

بیرانوند ۲۹ ساله امکان حضور در یک جام جهانی دیگر را هم دارد و بعید نیست این آمار خود را بهبود ببخشد.

خبر ورزشی , مهر

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس