جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اتاق کودکی کیلیان امباپه و پوستر ستاره های معروف روی دیوارش

تاریخ نشر :یکشنبه 22 مه 2022 اشتراک:
کیلیان امباپه تازه ترین ها از دنیای ورزش
کیلیان امباپه با انتشار تصویری از اتاق کودکی هایش و پوسترهای زیبای اتاقش از تصویر کریس رونالدو در سال های که در رئال حضور داشت خبرساز شده است.

ستاره جنجالی این روزهای دنیای فوتبال که همه از پیوستن او به رئال صحبت می کردند در پاریس ماندنی شد و قراردادش را تمدید کرد. در ادامه تصویری از اتاق کودکی کیلیان امباپه را در پرشین وی مشاهده کنید.

کودکی کیلیان امباپه

به گفته رسانه‌ها و خبرنگاران معتبر از جمله فابریزیو رومانو، کیلیان امباپه بر سر تمدید قرارداد با پاریسن ژرمن به توافق رسیده است و بدین ترتیب دیگر خبری از آمدن او به رئال مادرید نخواهد بود و این ستاره فرانسوی در پی اس جی ماندگار می شود.

اما تصویر جالبی که در این روز های اخیر مورد توجه قرار گرفته است و اکنون پس از ماندن امباپه در پی اس جی وایرال شده و با آن شوخی می شود، عکس مربوط به اتاق دوران کودکی و نوجوانی کیلیان امباپه است.

اتاق کودکی کیلیان امباپه

در این تصویر می بینیم که اتاق امباپه پر از پوستر ها و تصاویر کریستیانو رونالدو در پیراهن رئال مادرید است و مشخص است که امباپه به رونالدو به چشم یک الگو نگاه می کرده است و در آن زمان طرفدار رئال مادرید بوده است. به نوعی می توان گفت که رئال مادرید تیم محبوب کیلیان امباپه بوده است.

اما اکنون شرایط به شکلی رقم خورده که کیلیان امباپه در پی اس جی ماندگار می شود و بدین ترتیب او به تیمی که در کودکی تصاویری از آن را بر دیوار اتاقش داشت، نخواهد پیوست. به نظر می رسد که پیشنهاد پی اس جی در حدی قابل توجه بوده که امباپه دست رد به سینه رئال مادرید زده است.

کودکی کیلیان امباپهتصویر اتاق کودکی کیلیان امباپه

ستاره جوان و فرانسوی پاری‌ سن ژرمن

کابوس هواداران رئال مادرید بالاخره به واقعیت منجر شده و پاری‌سن ژرمن توانست قرارداد کیلیان امباپه را به‌مدت سه فصل دیگر تمدید کند. این مهاجم جوان که تابستان گذشته برای انتقال به رئال مادرید به‌شدت اصرار داشت، در نهایت پیشنهاد پاریس برای تمدید سه سال را قبول کرده و در تیم فعلی خود ماندگار شد.

امباپه که از سال ۲۰۱۷ در رختکن پاری‌سن ژرمن حضور دارد، در دو فصل اخیر به بهترین بازیکن این تیم و یکی از مدعیان کسب توپ طلا تبدیل شده است.

کودکی کیلیان امباپهکیلیان امباپه

در این فصل این ستاره ۲۳ ساله به‌ عنوان بهترین گلزن لیگ یک انتخاب شده و موفق به زدن ۲۵ گل و ارسال ۱۷ پاس گل شد. پاری‌ سن ژرمن نیز مطابق انتظار عنوان قهرمانی را کسب کرد، اما آنها با شکست مقابل رئال مادرید باز هم در لیگ قهرمانان ناکام ماندند.

فوتبالی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس