پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

مد شدن دوباره مدل موی رونالدو برزیلی توسط ستارگان دنیای فوتبال

تاریخ نشر :دوشنبه 23 مه 2022 اشتراک:
مدل موی رونالدو برزیلی تازه ترین ها از دنیای ورزش
به تازگی اتین کاپو هافبک فرانسوی ویارئال به سبک رونالدو برزیلی مدل موی خود را که وی در جام جهانی سال ها قبل استفاده کرده کوتاه کرده است.

به تازگی با نزدیک شدن به جام جهانی قطر ستاره های دنیای ورزش نیز به فکر تغییر دادن استایل خود هستند و در این میان مدل موی رونالدو برزیلی دوباره مد شده است که در ادامه تصویری از فوتبالیست ها با این استایل را در پرشین وی مشاهده می کنید.

مدل موی رونالدو برزیلی

رونالدو برزیلی در جام جهانی ۲۰۰۲ تصمیم گرفت با یک مدل موی عجیب ظاهر شود. ستاره تیم ملی برزیل دلیل این تصمیم را پسرش اعلام کرد تا او را با روبرتو کارلوس اشتباه نگیرد. رونالدو با همان مدل مو در آن تورنمنت آقای گل شد و به همراه برزیل عنوان قهرمانی را هم کسب کرد تا مدل جنجالی‌ اش همیشه ماندگار شود.

بعد از رونالدو بسیاری از ستارگان دنیای فوتبال هم از او تقلید کردند و موهای خود را شبیه او کوتاه کردند. اخیرا اتین کاپو، هافبک فرانسوی ویارئال هم اخیرا موهای خود را به سبک رونالدو کوتاه کرده و به همین خاطر مورد توجه رسانه‌ ها قرار گرفته است.

مدل موی رونالدو برزیلیمدل موی رونالدو برزیلی

اسطوره فوتبال برزیل در جام جهانی

۱۶ سال پیش رونالدو در فینال جام جهانی ۲۰۰۲، ۲ گل به ثمر رساند تا برزیل، ۲-۰ آلمان را شکست دهد و برای پنجمین بار قهرمان جام جهانی شود. رونالدو در آن دیدار، مدل موی عجیبی برای خود طراحی کرده بود که توجهات زیادی را به خود جلب کرد و شایعات زیادی نیز درباره علت این مدل مو شنیده شد. حال رونالدو علت این مدل مو عجیب را فاش کرد.

مدل موی رونالدو برزیلیاتین کاپو

راز جالب مدل موی رونالدو برزیلی

او گفت:” من در آن زمان مصدومیتی داشتم که همه راجع به آن صحبت می‌کردند. تصمیم گرفتم موهایم را کوتاه کرده و یک بخشی از آن را بلند نگه دارم. وقتی به تمرین آمدم، همه دیدند که با یک مدل موی بد در تمرینات ظاهر شدم. همه راجع به موی من صحبت می‌ کردند و مصدومیت پایم را فراموش کرده بودند.

بدین ترتیب آرامش بیشتری داشتم و تمرکز بیشتری در تمرینات به دست آوردم. به آن مدل مو افتخار نمی‌ کنم زیرا خیلی عجیب بود ولی بهترین روش برای تغییر موضوع بود.”

خبرانلاین , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس