چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پاسخ محکم مهدی طارمی به منتقد جنجالی با هیس بزرگ شاهزاده پارسی

تاریخ نشر :یکشنبه 17 آوریل 2022 اشتراک:
مهدی طارمی تازه ترین ها از دنیای ورزش
مهدی طارمی فوق ستاره ایرانی پورتو با درخشش خیره کننده اش برابر پورتیموننزه همه منتقدان خود را به سکوت وا داشته است.

ستاره ایرانی پاسخی کوبنده به منتقدان خارجی خود داده و با سه گل در دیدار حساس تیمش خوش درخشیده است. در ادامه جزئیات درخشش مهدی طارمی پورتو پرتغال را در پرشین وی مشاهده کنید.

مهدی طارمی پورتو پرتغال

تیم فوتبال پورتو در هفته سی ام لیگ پرتغال با درخشش خیره کننده مهدی طارمی برابر پورتیموننزه با نتیجه پرگل به پیروزی رسید. طارمی با گلزنی در این بازی پاسخ منتقد جنجالی اش را داد.

در ادامه مسابقات هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال پورتو مقابل پورتیموننزه قرار گرفت و توانست با درخشش مهاجم ایرانی خود به یک پیروزی پرگل دست یابد.

روز گذشته رسانه باشگاه اسپورتینگ لیسبون با انتشار مطلبی توهین‌آمیز به قلم یکی از هوادارانش به صورت غیرقابل باوری به انتقاد از نحوه بازی مهدی طارمی و گرفتن پنالتی توسط این بازیکن با کلمات توهین‌آمیز و حتی نژادپرستانه پرداخته بود، اما ستاره ایرانی پورتو با هتریک در این دیدار پاسخ خوبی به منتقدانش داد.

وی هر بار بعد از گلزنی با نشان دادن علامت هیس به شادی پس از گل پرداخت.

مهدی طارمی پورتو پرتغالپاسخ مهدی طارمی پورتو پرتغال

حمایت مستقیم پورتو از شاهزاده پارسی

صبح امروز بود که بازتاب‌های مقاله یک ژورنالیست طرفدار بنفیکا در پرتغال علیه مهدی طارمی به ایران رسید.
تیتو آرانتس فونتس در این مقاله گفته بود: “پورتو از مهدی طارمی به مثابه بهترین هنرمند استقبال کرده است، یک افسونگر واقعی مانند یک مار، یک بازیکن از ایران که همیشه آماده است تا حقه های سیرک را در زمین اجرا کند.”

کلمه بازیگر ایرانی که توسط تیتو در این مقاله به کار رفته بود، با وجود اینکه به نظر نمی‌رسید قصدی بر نژادپرستی در آن نهفته باشد، دردسرساز شد و واکنش‌هایی را چه در ایران و چه در نزد هواداران پورتو به همراه داشت.

مهدی طارمی پورتو پرتغالمهدی طارمی

تیتو آرانتس فونتس در این مقاله گفته بود: “پورتو از مهدی طارمی به مثابه بهترین هنرمند استقبال کرده است، یک افسونگر واقعی مانند یک مار، یک بازیکن از ایران که همیشه آماده است تا حقه های سیرک را در زمین اجرا کند.”

درخشش مهدی طارمی پورتو پرتغال

اما در مسابقه امشب مهدی طارمی بهترین جواب به این صحبت‌ها را در ارائه عملکردی بی‌نقص می‌جست. او که تا پایان نیمه اول مسابقه برابر پیام نیازمند دو گل و یک پاس گل را ثبت کرده تا در پیروزی چهار گله تیمش در ۴۵ دقیقه نخست بیشترین نقش را ایفا کرده باشد، پس از به ثمر رساندن گلش به شکلی محسوس و با کنایه به عبارت بکار رفته در این مقاله از سمت باشگاه پورتو حمایت شد.

اکانت رسمی پورتو در توییتر بعد از گل طارمی با انتشار عکسی از خوشحالی معروف مهدی نوشت:” از ایران با گل”
موضوعی که به نوعی می‌تواند جواب دندان شکنی بر کنایه‌های بنفیکایی‌ها و اسپورتینگی‌ها نسبت به هنر پنالتی‌گیری طارمی باشد.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس