جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

چهره رامین رضاییان ستاره جنجالی پرسپولیس در تمرین این تیم

تاریخ نشر :دوشنبه 18 آوریل 2022 اشتراک:
چهره رامین رضاییان تازه ترین ها از دنیای ورزش
رامین رضاییان مدافع راست پرسپولیس در تصویر عکس دسته جمعی این تیم حضوری متفاوت داشته و چهره خاص او سوژه رسانه ها شده است.

بازیکن جدید پرسپولیسی ها که سابقه حضور در این تیم بزرگ را دارد این روزها به دور از هیاهو و جنجال به تمریناتش ادامه می دهد .در ادامه عکس های از جدیدترین چهره رامین رضاییان را در پرشین وی مشاهده کنید.

چهره رامین رضاییان

یکی از شاخصه های بارز در تمرین ظهر یکشنبه تیم پرسپولیس شادی و شادابی بازیکنان در این جلسه تمرینی بود.

بازیکنان تیم پرسپولیس از ساعت ۱۲ امروز در هوای مطبوع تهران و در ورزشگاه شهید کاظمی مشغول برگزاری یکی دیگر از جلسات تمرینی خود بودند که یحیی گل محمدی آنها را به دو گروه زرد و مشکی تقسیم کرد تا یک بازی درون تیمی در بخش کوچکی از زمین انجام بدهند.

در این قسمت تیمی که سیدجلال حسینی برای خودش یارکشی کرده بود پیش از شروع مسابقه برای نشان دادن انرژی و انگیزه خود برای حضور در این بازی دوستانه رو به لنز دوربین فریاد کشیدند تا از حریف زهر چشم بگیرند، اما تنها کسی که سکوت کرد و چهره متفاوتی با بقیه داشت، رامین رضاییان بود که متفکرانه کنار سید جلال حسینی ایستاد و هیچ حرکتی نکرد تا شاید مثل همیشه متفاوت باشد.

چهره رامین رضاییان بازیکن پرسپولیس

در تصویر ثبت شده دندان های همه بازیکنان پرسپولیس حاضر در عکس به علامت فریاد کشیدن مشخص است غیر از رامین رضاییان که با آرامشی خاص به دوربین خیره شده است.

چهره رامین رضاییانبازیکنان پرسپولیس

رامین رضاییان که انگیزه‌های خود را برای بازگشت دوباره به تیم ملی و کمک به پرسپولیس برای دستیابی دوباره به عنوان قهرمانی مطرح کرده بود و به این منظور بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگشته بود، در جدال با تیم هوادار علیرغم تلاشی که برای باز کردن دروازه حریف داشت نتوانست به نتیجه لازم در این راه دست یابد. چهره رامین رضاییان در تمرینپرسپولیسی ها سوژه عکاسان شده است.

ستاره پرسپولیسی ها بهترین گلزن این تیم

مدافع راست پرسپولیس که در همکاری با احسان پهلوان بارها در موقعیت ایجاد فرصت برای هم‌تیمی‌هایش قرار گرفته بود، در یک صحنه نیز در نیمه دوم ارسال غیرمنتظره‌ای اینبار به قصد گلزنی و با زاویه تقریبا بسته داشت که در آخرین لحظه مسلم حق شناس مانع از گل شدن توپ شد و آن را روانه کرنر کرد تا رضاییان برای دستیابی به اولین گل خود در بازگشت دوباره به این تیم ناکام بماند.

چهره رامین رضاییانرامین رضاییان

رضاییان که در سمت راست این تیم روز فعالی را دنبال می‌کرد، در یک صحنه نیز موفق به گرفتن خطا از مدافع تیم هوادار شده بود که با اعتراض شدیدی از سوی رضا عنایتی مواجه شد. سرمربی هوادار مدعی بود که کمک داور به عنوان نزدیک‌ترین فرد به این صحنه اعلام خطا نداشته و حاج ملک نباید شخصا این صحنه را خطا اعلام می‌کرده.

دامنه این اعتراض تا جایی پیش رفت که رضاییان زمانی که قصد داشت در گوشه زمین آب بنوشد با صحبت‌های اعتراض آمیز رضا عنایتی نیز مواجه شد و کاملا مشخص بود عنایتی با جملاتی او را موردحمله قرار داده است اما مدافع راست سرخپوشان بدون توجه به این موضوع کار خود را دنبال کرد و جالب اینکه دقایقی بعد بار دیگر نیز موفق به گرفتن خطا به همان شیوه شد.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس