سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ساعت لاکچری و یک میلیارد تومانی در دست ستاره تیم ملی سردار آزمون

تاریخ نشر :سه‌شنبه 14 ژوئن 2022 اشتراک:
سردار آزمون تازه ترین ها از دنیای ورزش
سردار آزمون ستاره ایرانی بوندسلیگای آلمان سعات لاکچری اش سوژه عکاسان شده و تصاویری وقیمت این ساعت خاص از برند معتبر جهانی منتشر شده است.

ستاره محبوب تیم ملی اکنون یکی از گرانقیمت ترین لژیونرهای فوتبال کشورمان می باشد و به طبع آن وی نیز زندگی لاکچری و تفریحات لوکس را دوست دارد. در ادامه تصاویری از خاص ترین ساعت سردار آزمون را در پرشین وی مشاهده کنید.

ساعت سردار آزمون

سردار آزمون یکی از ستاره‌های تیم ملی ایران است که این فصل به بوندسلیگای آلمان منتقل شد تا در سال منتهی به جام جهانی در بایرلورکوزن توپ بزند‌. سردار درحال حاضر یکی از گران‌ قیمت‌ ترین بازیکنان ایرانی به حساب می‌ آید.

ساعت خاص سردار که در دوحه به دست داشت سوژه عکاس ورزش سه شد. این ساعت رولکس جذاب با الماس تزئین شده و شکل و شمایل ویژه‌ای دارد.

اعداد ساعت سردار برخلاف ساعت‌های معمول فارسی هستند که همین موضوع این ساعت را ویژه‌ تر می‌ کند. قیمتش حدود سی و دو هزار دلار است که به پول ایران بیش از یک میلیارد و شصت میلیون تومان ارزش دارد.

ساعت سردار آزمونساعت سردار آزمون

صحبت های ستاره تیم ملی

سردار آزمون پس از بازگشت به ایران با کاروان تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: باید از سرمربی و بازیکنان حمایت کنید. بازی با الجزایر از نظر من بازی خوبی نبود ولی ما خیلی چیزها می‌توانیم از آن یاد بگیریم و الان موقعی نیست که همدیگر را بکوبیم. باید رفتار حرفه‌ای ‌در خصوص بازی با الجزایر داشته باشیم، این امکان وجود دارد یک روز خوب و یک روز بد باشد.

او در ادامه در خصوص فاصله افتادن بین بازی‌های تیم ملی بیان کرد: هرموقع ما بازی نمی‌کنیم برای ما سخت می‌گذرد و بعد از سه ماه بازی کردیم. یک بازی دوستانه کم بود ولی چه کار می‌شود کرد؟ ما نمی‌توانیم دوباره برگردیم.

ساعت سردار آزمونقیمت نجومی رولکس

او در پایان راجع به سخت یا آسان بودن گروه ایران در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ اظهار داشت: گروه سختی است و هیچ تیم آسانی در جام جهانی نیست‌.

قیمت نجومی ساعت سردار آزمون

تیم ملی ایران پس از اردوی آماده سازی در قطر و بازی مقابل الجزایر به ایران برگشت. تصویری از سردار آزمون در حاشیه سفر تیم ملی از قطر به تهران منتشر شد که باعث شد از ساعت میلیاردی ستاره تیم ملی رونمایی شود.

در تصویر پایین ساعتی که در دستان سردار آزمون بسته شده مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان ارزش دارد. این ساعت از برند لاکچری رولکس بوده که با الماس‌ هایی تزیین شده است.

ورزش سه , خبر انلاین

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس