شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

مجسمه هادی چوپان بدنساز مشهور / ذوق گرگ ایرانی با دیدن سردیس خود

تاریخ نشر :دوشنبه 25 مارس 2024 اشتراک:
هادی چوپان تازه ترین ها از دنیای ورزش
هادی چوپان قهرمان بدنسازی ایران و جهان که به گرگ پارسی لقب گرفته است یک مجسمه‌ ساز در اقدامی زیبا پس از موفقیت های اخیر وی سردیس وی را ساخته و هادی چوپان نیز تصاویری از مجسمه خود را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده است.

یک هنرمند خوش ذوق بعد از قهرمانی های ستاره ایرانی پرورش اندام اقدام به ساخت سردیس این ورزشکار محبوب جهانی کرده است. در ادامه تصاویری از مجسمه هادی چوپان را در پرشین وی مشاهده کنید.

مجسمه هادی چوپان

یک مجسمه‌ساز خوش ذوق پس از موفقیت های اخیر هادی چوپان سردیس این بدنساز مشهور کشورمان را ساخت.

هادی چوپان برای بازگشت به صدر اخبار بدنسازی جهان تا مستر المپیا ۲۰۲۴ منتظر نماند و با قهرمانی در دو استیج آرنولد کلاسیک اوهایو و انگلیس، بار دیگر نام خود در در راس اخبار بدنسازی قرار داد و نشان داد که تنها رقیب او در سال ۲۰۲۴، درک لانسفورد، مستر المپیا ۲۰۲۳ خواهد بود.

چوپان با قهرمانی در آرنولد کلاسیک دوباره به اوج محبوبیت رسید و از نظر بسیاری از کارشماسان موفق‌ ترین چهره بدنسازی ایران در سال ۱۴۰۲ لقب گرفت.

حالا یک مجسمه‌ساز خوش ذوق برای اولین بار سردیس هادی چوپان را ساخته است و این سردیس توسط خود هادی چوپان در صفحه اینستاگرامش رونمایی شد.

نکته جالب اینجاست که این مجسمه‌ساز یک سردیس گرگ که نشان لقب هادی چوپان است را نیز ساخته است.

مجسمه هادی چوپانمجسمه هادی چوپان

رکورد ۳۶ میلیاردی گرگ ایرانی

بدون در نظر گرفتن سایر درآمدهای هادی چوپان باید بگوییم او در طول یک سال شمسی ۶۱۰ هزار دلار جایزه گرفته که با محاسبه به نرخ امروز ارز حدود ۳۶ میلیارد تومان ت خمین زده می‌ شود. البته نباید فراموش کرد که چوپان بخشی از این جوایز را به عنوان مالیات در همان کشورها پرداخت می‌کند.

این فرصت برای گرگ پارسی وجود دارد تا در سال ۱۴۰۳ با قهرمانی در دو مسابقه مسترالمپیا و آرنولدکلاسیک آمریکا جوایزش را به مرز یک میلیون دلار نزدیک کند.

مجسمه هادی چوپانهادی چوپان

ساخت مجسمه هادی چوپان

هادی چوپان قهرمان بدنسازی جهان با انتشار یک استوری در اینستاگرامش دوباره خبرساز شد. آقای مستر المپیا در این استوری از مجسمه مخصوص به خودش و همچنین لقب گرگ ایرانی رونمایی کرده است.

البته چوپان هیچ توضیح خاصی درباره مکان نصب این سردیس و علت آن در صفحه اش بیان نکرده است.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس