شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جشن تولد سروش رفیعی در کنار دختران زیبایش یارا و نوا

تاریخ نشر :یکشنبه 24 مارس 2024 اشتراک:
سروش رفیعی تازه ترین ها از دنیای ورزش
سروش رفیعی هافبک پرسپولیسی ها تولد ۳۴ سالگی اش را با انتشار ویدیویی در کنار دخترانش یارا و نوا جشن گرفته و در صحفه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده و باشگاه پرسپولیس نیز روز تولد این ستاره جوان را تبریک گفته است.

هافبک محبوب پرسپولیسی ها با انتشار ویدیویی در کنار دختران زیبا و بانمکش تولدش را جشن گرفته و ۳۴ سالگی اش را در کنار خانواده اش سپری کرده است. در ادامه تصویری از جشن تولد سروش رفیعی را در پرشین وی مشاهده کنید.

جشن تولد سروش رفیعی

سروش رفیعی هافبک تیم پرسپولیس تولد ۳۴ سالگی خود و سال نو را این گونه در کنار فرزندان خود جشن گرفت.

این ستاره پرسپولیسی در روز تولدش با انتشار ویدئویی در کنار دو دختر بانمک خود یارا و نوا کیک تولد ۳۴ سالگی خود را فوت کرد.

گفتنی است سروش رفیعی سابقهٔ بازی برای فجر سپاسی، فولاد خوزستان، تراکتورسازی، پرسپولیس و الخور قطر را دارد و در لیگ بیستم در سپاهان اصفهان حضور داشت در حال حاضر در تیم پرسپولیس می باشد.

جشن تولد سروش رفیعیجشن تولد سروش رفیعی

ستاره خط میانی سرخ‌ ها

در جریان مراسم رونمایی از اپلیکیشن «پرسپولیس من» که مربوط به استعدادیابی تیم‌ های پایه پرسپولیس می‌ شود محسن خلیلی از سروش رفیعی به شکل ویژه‌ ای تعریف کرد.

خلیلی در صحبت‌ هایش طی این مراسم گفت سروش رفیعی یکی از بازیکنان تیم اصلی است که همیشه با کادوها و حمایت‌ هایش پشت بازیکنان آکادمی بوده و از آنها در تمرینات و اردوها حمایت می‌کند.

این هافبک جوان تنها بازیکن تیم اصلی پرسپولیس بود که در این مراسم شرکت کرد تا نشان دهد به ماجراهای مربوط رشد آکادمی باشگاهش، حضور و پرورش بازیکنان جوان در پرسپولیس اهمیت می‌ دهد.

جشن تولد سروش رفیعیسروش رفیعی

جشن تولد سروش رفیعی در کنار دخترانش

سروش رفیعی بازیکن فوتبال ایرانی متولد ۴ فروردین ۱۳۶۹ در شیراز و اصالتا لر است، او تک پسر است و یک خواهر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. او به تازگی زادروزش را جشن گرفته و از همه تشکر کرده است.

سروش رفیعی هافبک تیم پرسپولیس تولد ۳۴ سالگی خود و سال نو را این گونه در کنار فرزندان خود جشن گرفت.

فصل گذشته با پرسپولیس توانست سه‌گانه را کسب کند و فصلی درخشان داشته باشد. رفیعی که چند فصلی از پرسپولیس جدا شده بود و در سپاهان بازی می‌کرد در لیگ بیست و دوم دوباره لباس سرخ تیم تهرانی را برتن کرد و توانست با این تیم دوباره قهرمان لیگ برتر شود.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس