پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رونمایی از اسم و چهره فرزند جدید کریستیانو رونالدو

تاریخ نشر :یکشنبه 08 مه 2022 اشتراک:
کریستیانو رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو با انتشار تصاویری از دخترش در اینستاگرامش از نام وی رونمایی کرده است.

ستاره پرتغالی و نامزدش اسم فرزند تازه متولد شده شان را منتشر کرده اند و تصاویری از این پرنسس زیبا منتشر شده است. در اداه عکس ها و جزئیات نام دختر کریستیانو رونالدو را در پرشین وی مشاهده کنید.

نام دختر کریستیانو رونالدو

در آن روز از میان دوقلوهای نوزاد کریستیانو رونالدو یکی از انها که جنسیت مذکر داشت، فوت شد که به گفته ستاره پرتغالی یکی از دردناک ترین اتفاقات ممکن برای وی بود. البته نوزاد دختر کاملا سالم به دنیا آمد و به نظر می رسد که بزرگ کردن وی، بیش از هر چیزی به رونالدو و جورجینا برای کنار امدن با آن حادثه ناگوار روحیه می دهد.

 

حالا جورجینا رودریگز از نام دختر نوزادش رونمایی کرده است. بدین ترتیب نام عضو جدید خانواده رونالدو، “اسمرالدا” خواهد بود که بدین ترتیب به چهار فرزند دیگر خانواده یعنی جونیور، آلانا مارتینا، ایوا و ماتئو ملحق خواهد شد.

نامزد رونالدو تصویری از دختر نوزادش منتشر کرده است و با اشاره به روز تولد وی (۱۸ آوریل ۲۰۲۲) نوشته است:”اسمرالدای زیبا، ۱۸۰۴۲۲” در این تصاویر، نام دختر کریستیانو رونالدو و تصویری از وی در گهواره اش حضور دارد.

نام دختر کریستیانو رونالدوکریستیانو رونالدو

جورجینا هفته گذشته و به مناسبت روز مادر پیامی منتشر کرده بود و به خود پس از درگذشت پسرش روحیه داده بود:” به همه آنهایی که هستند، به همه آنهایی که از میان ما رفتند، به همه آنهایی که می خواستند اما نشد، به همه آنهایی که تلاش کردند، به آنهایی که مادر نشدند، به آنهایی که حس مادری دارند، به آنهایی که تصمیم گرفتند مادر نشوند… به همه ما و به خالقان زندگی، روز مادر را تبریک می گویم!”

ستاره پرتغالی شیاطین سرخ

شیاطین سرخ امشب با ارائه نمایشی خجالت آور و بسیار ضعیف در خانه برایتون با چهار گل مغلوب شده و البته خوش شانس بودند که با همین تعداد گل دریافتی زمین را ترک کردند.

تیم رالف رانگنیک در این دیدار به‌ندرت توانست به دروازه حریف نزدیک شود و اگر خوش شانسی و درخشش داوید دخیا در یکی دو صحنه نبود، نتیجه فاجعه بارتری در اسکوربرد در پایان مسابقه به ثبت می‌ رسید.

نام دختر کریستیانو رونالدوفرزند جورجینا و رونالدو

کریستیانو رونالدو پس از ۲۰ سال قرار گرفتن در رتبه های سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، امسال با منچستریونایتد موفق نشد به این مهم دست یابد. کریستیانو از فصل ۲۰۰۲/۰۳ همواره در لیگ قهرمان اروپا حاضر بوده است و در صورت ماندن در جمع شیاطین سرخ، فصل آینده برای نخستین بار لیگ قهرمانان رونالدو را نخواهد داشت.

نام دختر کریستیانو رونالدو

جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو با انتشار عکس‌هایی جدید از دختر تازه متولد شده‌شان نام او را هم فاش کرد.

«بلا اسمرالدا» دختر کریستیانو و جورجینا است که البته یک برادر دوقلو هم داشت که پیش از تولد فوت کرد.

نام دختر کریستیانو رونالدوبلا دختر کریس و جورجینا

فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال که از سال ۲۰۱۷ با جورجینا رودریگس نامزد کرده، ۵ فرزند به نام‌های کریستیانو جونیور (متولد ۱۷ ژوئن ۲۰۱۰)، ایوا و متئو (متولد ۸ ژوئن ۲۰۱۷)، آلانا مارتینا (متولد ۱۲ نوامبر ۲۰۱۷) و بلا اسمرالدا (متولد ۱۸ آوریل ۲۰۲۲) دارند. آلانا مارتینا و بلا اسمرالدا از جورجینا هستند، مادر کریستیانو جونیور مشخص نیست و ایوا و متئو از طریق لقاح مصنوعی متولد شده‌اند.

خبر آنلاین , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس